Translate

tiistai 15. tammikuuta 2013

Uusi blogi, uudet kujeet!

Moikka! Loin tosiaan nyt sitten uuden blogin, koska vanhalla ei pystynyt enää julkasee juttuja facebookissa, koska joku ilmiantanut ilmeisesti sivun vaarallisena :D
Mutta muutenkin oli aika tehdä vähän muutoksia ja parhain keinohan siihen on alottaa kokonaan alusta!
Kirjoitan jatkossa enemmän päivän menoista ja meiningeistä ja otan PALJON kuvia!  :p

Mutta joo tosiaan.. Hiusten värjäys operaatio käynnissä! Kyllä. ''Hylkäsin'' punaiset hiukseni, värjäsin ne tumman ruskeaksi ja rupesin blondaamaan latvoja. Ainakin 6 kertaa laittanut vaalennuksen ja mikä on lopputulos?


Kyllä! Se on oranssi!... Mutta kun mulle tää hiusvärissä pysyminen tuottaa ainaongelmia niin voin taas mainita, että... Joo I MISS MY RED HAIR... HELP.. Anyone? Tykkään näistäkin sikana, mut ne punaset on vaan niin...... <3
Käytän tosiaan blondaamiseen näitä aineita:


 Ja tuota Silver blondea olen laittamassa seuraavaksi. Saas nähä mitä tulee lopputuloksesta. Tää tukka alkaa oleen jo hamppua :D

 Miksi tuo lippu?... Arvauksia? :P
Kyllä, minä olen lähdössä britteihin... - miksi? Haluan uusia kokemuksia ja päätin lähteä Au-pairiksi! Oppisopimusta on mahdollista lykätä ja pomollekkin todella okei että lähden! Ajattelin olla puol vuotta jossain perheessä Lontoossa. :)
Mulla asuu kaveri Lontoossa, joten olisi myös seuraa vapaa-ajalle, ettei tarvii yksin suurkaupungissa seikkailla tai homehtua omassa huoneessa :D!
Jännittääkö? KYLLÄ! Aivan älyttömästi. 
Entäs jos saan huonon perheen? Ne orjuuttaa mua? Oon nimittäin kuullut todella kamalia tarinoita Au-paireilta :D Toivottavasti mulla kävis hyvä tuuri ^^ Ihanaa vihdoinkin jotai sisältöö tähän elämään! En malta odottaa kun pääsen lähteen. Se saattaa mennä loppukesään tai ihan syksyyn ennen kuin pääsen lähteen.. Mun äiti joutuu leikkaukseen nyt keväällä joten joudun auttamaan sitä niin paljon kuin pystyn :) Onneks asun melkein vieressä joten helppoa lähtee auttaan. Toipumisaika on about. 2kk ehkä enemmänkin. Joten sen jälkeen vasta voin ajatella lähteväni matkalle. Äitiä en jätä pulaan <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mitä kaikkea tapahtunut sitten viime blogista?
Noh veljen kisu, Mimmi oli hoidossa muutaman päivän. Alkuun oli pientä murinaa mun kisujen kanssa, mut sitten kaikki lähti sujuun loistavasti. Eihän mun pojat voi vastustaa tommosta kaunista kissaprinsessaa ;)
Autokoulu on nyt vähän jäähyllä. Ei yksinkertaisesti ole nyt oikein motivaatioo eikä rahaa. Tyhmää ajatella au-pairiks lähtöö kun autokoukukin kesken. Mut ei mulla ole mitää kiirettä saada sitä korttia :D Eihän mulla oo rahaa autoonkaan.
Mimmi <3


Nyt mullaon uusi puhelin. Nokia Lumia 900. Miksi vanhempi malli? No yksinkertaisesti 920 tuntui liian isolta! :D 
 Kaikinpuolin tää Lumia on aika mukava puhelin. Yksinkertainen, tosi sulavasti liikuteltava näyttö jne.. + se näyttää hyvältä! Musiikin ja kuvien lisääminen ja puhelimen muokkaaminen onnistuu ainoastaan tietokoneelle asennetun Zune-ohjelman kautta.. mmm just nii..Windows phone. kaikki tehää vaikeemmaks :D On se Android edelleen paras.
Tässä muutamia kuvia mitä innostuin Lumialla ottamaan :)














Tulipa pitkä blogi! ^^ Mut kiitti sulle jos jaksoit lukea! Levittäkää tätä blogia eteenpäi ja antakaa mulle ihmeessä palautetta tuonne kommentteihin ^^ ! 
ps! Mun blogisivun löytää myös Facebookista. Käy ihmeessä tykkäilemässä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti