Translate

tiistai 19. helmikuuta 2013

Friend in another country

Moikka :)

Vaikkatähän alkuun kuulumisia. Mulle kuuluu ihan hyvää ja pikkuhiljaa lähestyvä kevät on saanut nostettua mun mielialaa huimasti :> Jaksan innostua asioista eri tavalla ja mulla onkin tosi paljon suunnitelmia..

Oon tutustunut yhteen mahtavaan ihmiseen n. pari vuotta sitten facebookissa. Tutustuessamme hän asui Italiassa ja nyt hän on muuttanut Lontooseen. Oikeesti musta tuntuu vaikka en ole kyseistä ihmistä koskaan nähnyt, että se on läheisempi mulle kuin moni muu! Oikeastaan musta vähän tuntuu kuin hän ois mun paraskaveri. Mie niin haluaisin mennä käymään Lontoossa näkemässä häntä ja mulla on muutenkin älytön matkakuume!..
Ootteko te koskaan tuntenut yhteyttä jonkun ihmisen välillä jota ette kunnolla tunne.. Tuntuu kuitenkin, että oisitte tunteneet aina ja tiedätte toisistanne kaiken. Se on hauska tunne.. En osaa kuvailla sitä ^^ Toivon että saisin rahat kokoon äkkiä, että pääsen lähteen jo vaikka kesällä! :)



Mulla on kanssa autokoulu kesken, mutta mulla ei vaan ole rahaa eikä kyllä motivaatiookaan suorittaa sitä loppuun kyseisessä koulusa. Pelkään suoraan sanoen sitä opettajaa..Kaikinpuolin se on tosi mukava ja hauska, mutta siinä on vaan nii paljon kaikkea mikä ahdistaa..Mua vaan yksinkertaisesti pelottaa ajot sen opettajan takia etten pysty keskittyyn ajamiseen.. Ja kun opettaja kysyy risteyksessä, että ketä väistät?.. Jos sanon että en tiedä niin opettaja tuumaa siihen vaan.. Jaa no oisit lukenu kirjasta.. ei oo mun ongelma.. aja sit vaa... öhöm joo sen takia meinannu tulla pari kertaa kolari.. Aika vastuuton ja itsekäs opettaja jos multa kysytään :D
 Kuullut oon paljon työkaverilta kun hän on toisessa autokoulussa, että millainen opettaja siellä on ja millasia kaikki tunnit on jne.. Se kuullostaa nii erilaiselta ja hienommalta.. Oon miettinyt että pystyisinkö minä vaihtaan autokoulua? No joo tottakai joutuisin maksaan sen uuden hinnan mukaan. Oon alottanut autokoulun syyskuussa 2012.. Saan sen takia siihen vanhaan hintaan jos jatkan tässä koulussa.. Aivan varmasti jos vaihdan siihen tulee paljon lisäkustannuksia. Mut hyödyttääks tää roikkuminen kun en tuu koskaan läpäseen autokoulua? Enpä usko.. Mutta miten ottaa asia puheeksi opettajan kanssa?.. Nolottaa kertoa sille asia.. Entäs jos ne yrittää ympäripuhua mut tai pitää mua ihan idioottina :D ei mulla ole ihmisenä mitään heitä vastaan mutta en vaan tuu toimeen enkä pysty rentoutumaan siellä. I need something else..

Mun elämä alkaa kaikinpuolin luistaan paremmin.. oon saanut kavereita ja tutustuin viikonloppuna kahteen tosi kivaan tyttöön! :) Oon aina ollut tosi ujo ja ''epäsosiaalinen'' alan pikkuhiljaa onnistuun ihmisiin tutustumisessa ja se on aika helvetin hienoo! :)

Mut eipä mulla kai tässä nyt mitään ihmeempiä.. Varmaankin tulossa tässä lähiaikoina uutta postausta ja vielä muistutuksena,että on se videokin tulossa! :D mun pitää vaan vähän valmistautua siihen.. Oon ihan liian ujo ja mulla on kamala ääni ja.. argh :D nojaa that's me.. jos ette siedä niin voitte hyvin poistua mun blogista.. Tähän on mun blogi ja mitä videolla näkyy on real me. Sehän on ihan realistista laittaa se video tänne.. Rohkaiskaa mua ^^

                                         <3 Helena



1 kommentti:

  1. Muakin pelotti ensin tosi paljon laittaa videoita blogiin, mutta nykyään ei pelota yhtään :) ihmiset ovat jopa kehuneet niitä ja haluavat lisää :D sulleki käy varmasti näin ja en usko että sun ääni on kamala :) rohkeesti vain! Odotan innolla sitä videoo.

    VastaaPoista