Translate

perjantai 8. helmikuuta 2013

Pienimuotoista shoppailua!

                                                          Moikka rakkaat lukijat! :)


Pahoittelen suttuista meikkiä! Innostuin tosiaan ostaan noi pinkit tekoripset seppälästä siitä syystä että: ne oli aivan naurettavan halvat!! :DD 2e :D No pitihän ne sitten ostaa.. Ostin kanssa siniset ihanan malliset tekoripset.. Kuvaa alla^^ Sininen ei oikeestaan ole mun väri, mutta nekin oli vaan 1e/kpl! :DDD
Mä oon tällainen heräteostaja! 

 ps. Mä en ikinä käytä tekoripsiä! Joskus aikoi sitten tuli käytettyä kuvissa, mutta sitten se jäi.. Jos nyt taas innostuis niitä käyttää.. Ja ostin siis tosiaan ihan mustat näiden lisäks kanssa! :D



Kuvassa näkyy pikkasen ostamaani jakkua! Voi että aivan ihana! Rakastuin.. Se on vaan vähän liian pieni, mutta se oli kuitenkin pakko saada... ja näyttää ihan hyvältä auki! :) <3 

Tässä kuvaa shoppailureissusta josta löytyi kanssa ihana valkoinen kauluspaita ja korkkarit.. En sitten ostanut kun vaan tuon jakun.. Ois menny jo vähän liian tyyriiksi ^^
Jakun hinta: 29,95e



Tänää ollut kurkku tosi kipee ja paha maku suussa :( Kipeeksi ilmeisesti tulossa!.. Noh jos huomenna jaksais vielä töitä niin sitten vapaalle! :>

Mutta siinä kaikki tänää!.. Hyvää viikonloppua kaikille! <3 =) 



ps!! Hei pliis laittakaa kommenttia! Se piristää niiiiiin päivää ^^!

 

Ja muistakaa että mun blogin löytää kanssa facebookista! Liittykää ihmeessä sielläkin ja laittakaa asetuksista että saatte mun päivitysten ilmotukset ^^ Ne ei näytä tulevan automaattisesti.  Sielläkin kommenttia <3 ? :)

facebook.com/helenathedreamer






3 kommenttia:

  1. ihan tyhmää. tää ei ollu laittanu aikasemmin mun laittamaa kommenttia tänne >:(

    mutta niin, tää muotiplokkailu ei oikee iske muhun koska en oo nainen =D hienoja kakkukoristeita olit tehny, ei tulis samanlaista jälkeä meikäläiseltä! ( vaikka suuri taitelija olenkin )

    ja kuten oon maininnu, noi punaiset hiukset soppii sulle ku nenä päähä =DD

    tee enemmän sellaisia mielipidekirjoituksia (kuten teit tatuoinneista :P ) muotiplokailun sijaan, kun itteäni ei oikein sytytä nuo naistenvaatteista kirjoittelu ^^

    ps. oot tosi laiha!
    pss. kirjotin tän kommentin ihan vaan siks ku sanoit että piristäis sun päivää, toivottavasti piristi! ^^ :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen blogia kaikille.. En vain sinulle ;)
      Ja teen blogia mitä tykkään kirjoittaa.. En kirjoittaisi mitään mistä en haluaisi. Joten näitä tulee jatkossa, sanot sie siihen mitä vaan :D
      Muitakin julkasuja tulee jossai vaiheessa ja lupaamani video heti kun parannun tästä flunssasta.

      Ja kiitti! oli kiva huomata että oli tullu kommentti :)!

      Poista
  2. kyllä mää tiiän ettei oo mua varten tehty ploki =D

    ja tosiaan, eihän mun kaikkea ole pakkoa lukeakkaan jos ei itseäni kiinnosta! :)

    VastaaPoista