Translate

perjantai 8. maaliskuuta 2013

hey ihmiset ja vähemmän ihmiset

Sorry on kirjoittelu jäänyt taas vähemmälle! :) Töissä on mennyt hyvin mitä nyt mie en osaa lähtee kotoa ajoissa. Ja vaikka heräisinkin aikasemmin ja ajoissa lähtiessäni sitten unohdan kokoajan jotain enkä löydä tavaroitani.. Tästä ei tule yhtään mitään! :D

Oon huomannu hauskan jutun.. Kun mulla on seuraavana päivänä aamuvuoro niin valvon jostain syystä älyttömän myöhään.. Vaikka väsyttää niin ei huvita mennä nukkumaan. Mutta sitten kun on iltavuoro tiedossa tai vapaapäivä niin meen tosi aikasin nukkumaan.. WHAT THE FUCK?! :D Onks tää ees enään normaalia.

Antakaa mulle ideoita videoihin! :) Mistä tykkäisitte nähdä videota?

Mä oon muuten ihan täysin hurahtanut pipoon! Tuntuu pöhköltä olla ilman pipoa.. Töissähän se on pakko ottaa pois.. Aamulla kun meen töihin pipo päässä ja otan sen pois niin ei.. eieieiei.. tekis meili änkeä se takas päähän! Mikä hemmetti siinä on että se tuntuu sopivan mun päähän kuin nenä naamaan?! :--D Vai onks se vaan mun oma mielipide? :DD








 Mun matkakuume vaan pahenee!.. Tahtoisin jo lähteä Lontooseen! En kestä tätä! aaargh. Pakko saada jostain toinen työ ja äkkiä että saan rahaa kokoon! Ees lyhytaikaista työtä ja vaikka vaan kiireapulaisena tai muutama tunti illalla.. En tarttis täysaikaista työtä todellakaan.. Sellaisista työntekijöistä on kuulemma pulaa.. mutta mistä hakea?
Pahoittelen jos on paljon kirjoitusvirheitä.. Mulla on kamala kiire enkä ehdi niitä tarkistaan! :D

Oon muuten ihan täysin hurahtanut kaikkiin dokumentteihin. En tiedä miksi?! Monesti FOX:lta ja JIM:ltä tulee tosi meilenkiintoisia dokumentteja.. Kaikki on aina kääntämässä kanavaa kun mie oon sillai EIEIIEIE! Mä katon sitä! :D Lentotapaturmatutkinta on yks tosi mielenkiintoinen mitä tykkään seurata ja autoihin liittyvät ohjelmat. Siskon luona tykkään kattoo discoveria kun niillä se näkyy (maksukanava) :D Kun toiset kattoo kauniita ja rohkeita meikä suuntaa katsomaan toiseen huoneeseen discoveria! hehe
Mua ei kiinnosta todellakaan mitkään sisustusohjelmat tai varsinkaan ruokaohjelmat! Ne ei oo vaan mun juttu :DD

Mä oon jostain kumman syystä aivan hulluna tähän biisiin <3.. Musavideokin on tosi hyvä..

 
Mutta ei mulla tähän loppuun muuta! Videota tulee jossaivaiheessa kun saan hyvän idean :>

<3Helena

3 kommenttia:

  1. kyllä sulle sopii hyvin tuo pipo! sopis vaan itellekki.. näytän pipo päässä ihan mieheltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiva kuulla! :D
      No höpön höpön!! :DD ahahah, ehkä et oo vaan vie löytänyt sopivaa pipoa ;)

      Poista