Translate

tiistai 7. toukokuuta 2013

Purkautumisia

Moikka!

Joo ajattelin omistaa tämän blogitestin kaikelle purkautumiselle.. Eli nyt tulee paljon mun mieltä harmittavia, askarruttavia ja ehkä myös pelottavia asioita... Tulee myös olemaan paljon samaa kakkaa mitä olen moneen otteeseen aikaisemmissa postauksissa kertonu. Nyt ehkä vaan käsittelen asiaa laajemmin.

Niin kun varmaa huomasitte, meni viikkoja etten kirjoittanut tänne ollenkaan. Mulla on ollut sikana stressiä eikä ole jaksanut innostua oikein mistään. Mulla on alusta alkaen mennyt koulu päin persettä. Opiskelen siis oppisopimuksella merkonomiksi. Ja töissä käyn siis Café Sofia nimisessä mestassa täällä Valkeakoskella.
Mä en ole jotenkin jaksanut sitoutua koulutehtäviin.. Mä unohdan koulupäiviä ja palautan kaikki tehtävät myöhässä. En ymmärrä miks.. Oon aina ollut todella hajamielinen ja unohtelen asioita. Mä en vaan ole jotenkin päässyt sisään tuohon koulurytmiin tän pitkän tauon jälkeen.. Peruskoulussa meni ihan hyvin ja jaksoin panostaa tehtäviin. Englanti olikin yksi mun lemppari aineista yläasteella! :) Aika jännä miten mieli muuttu sen suhteen niin radigaalisti kun esim ala-asteella mä vihasin englantia!!
Mut joo mä aina poikkeen siitä mistä mä alotin xD Eli joo hajamielinen olen ja en meinaa muistaa tapaamisia tai yhtikäs mitään.. mä vaan jotenkin keskityn mun työhön täysillä ja kun pääsen himaan, oon nii puhki että meen suoraan koneelle ja sinne mä sit jään.. Mä en tiedä miten saisin otettua itseäni niskasta kiinni!!!!?

Hyvänä esimerkkinä miten koulu on mennyt ihan päin honkia... Keväällä 2012 olin ihan pihalla mitä tehtäviä pitää tehdä ja en osannyt käyttää verkkokoulun sivuja siis yhtään! Mie olin ihan hukassa ja tästä syystä jäi tehtävii tekemättä.. Noh sitten tuli kesäloma (koulusta....töitähä mun piti paiskoa!) Niin odottelin lappusta koulusta, että koskas koulu taas jatkuu.. mitään ei kuulunut ja oli varmaan lokakuun loppua kun mie sitten vihdoin soitin.. Kuulemma koulu alkanut jo elokuussa! Selittelin asiaa ja ihmettelin kun ei ollut tullut kotiin minkäänlaista kirjallista ilmoitusta asiasta! Kuulemma kaikki ilmotettu sinne verkkokouluun.. -.- Olis ees tullu sähköpostiin, mutta ei.... No vähä myöhässä sitte yritin ottaa muita kiinni.. kuitenkin alkoi taas lepsumaan ja unohtelin koulupäiviä ja tehtäviä.. Nyt suurin stressin aihe on se, että mulla on alle 2 viikkoo aikaa tutkintosuoritukseen liittyvien kirjallisten töiden arviointi ja vasta sain kuulla eilen, että ne olis pitäny olla palautettuna 2 viikkoa ennen arviointikeskustelua! Mä luulin, että ne pitää olla siihen päivää mennessä jotenki messissä ja jotenkin pomo arvioi niitä opettajan kanssa.. mutta ei.. Ei ei ei ei ei..... Miten mä teen ne kaikki näin lyhyessä ajassa??!?! Periaatteessa kaikki pitäs saada valmiiks tänää.. piti jo viimeviikolla! Mä oon nyt niin stressaantunut koko asiasta etten kestä! Ja tässä mä vaan kirjoitan blogia vaikka mun pitäis olla koulutehtäviä tekemässä! :D

Mun pitää tehdä mm. tuotekansio, asiakastyytyväisyyskysely, kilpailutilanneanalyysi dokumentoituna, suomi-englanti ja suomi-ruotsi 100 sanan sanastot jne!........... Siis ihan liikaa kaikkea.. ja kun noi pitäs työpaikalla suorittaa ja esim asiakastyytyäisyyskyselyyn tarvitaan varmaa kokonainen viikko.. EI MULLA OLE KOKONAISTA VIIKKOA AIKAA....... 8--(






Tiedän, että tässä on nii paljon tekstii ettei kukaa halua lukea, mutta tää auttaa kanssa mua purkautumaan ja käsitteleen asiaa.. Yritän keventää tekstii änkemällä väliin jotain kuvia :D

Mut se tosiaan siitä koulusta.. Pahoittelen mun kirjoitusvirheitä.. mulla ei ole oikein aikaa niitä ruveta tarkistelemaan ja kirjoitan nii nopeesti, että sormet kramppaa ihan just ja kissat kattoo viressä että mitä ihmettä se naputtaa x)))) hehehe..

Mutta joo mun toinen huolenaihe on...Raha
Se varmaan huolettaa tällä hetkellä kaikkia.. Mutta tuntuu, että tää alkaa oleen jo ylitsepääsemätöntä. Oon autokouluun velkaa varmaankin 800e... siitä hutimaksuja se 160e. muka peruin liian myöhään 2 tuntia! FAKJUU! Miten ne kuvittelee et jos mulla ei ole rahaa maksaa itse ajettuja tunteja, miten helvetissä mulla on varaa maksaa jotai saatanan hutimaksuja?? .. maksakaa kuule itte, mutta multa ette tule rahoja saamaan.. PISTE. Haluaisin vaihtaa autokoulua, mut tosiaan sitä en voi tehdä ennen kun olen velkani maksanut!.. Eli sitäkää tuskin tulee koskaan tapahtumaan.. :( Ja joo on mulla rahaa.. säästössä. 230e. mut ei sillä pitkälle pötkitä.
Tarvitsen toisen työn. MUTTA MISTÄ? Sen pitää olla iltapainotteista, koska oon päivät töissä tuolla kahviossa. Kiireapulaisenkin työ kelpaa.. mulla ei ole vaan hygieeniapassia eikä anniskelulupaakaan ni en voi baariinkaan mennä.. Se työ sopiski mulle. Saa kuunnella hyvää musaa ja oon muutenkin yökukkuja! Eikä toi alkoholisoituminen ole mulle niin tärkeää.. Mielummin kattelen humalaisia ihmisiä ja nauran niille! xD hhahaha..

Näitä purkautumisen aiheita riittää vaikka kuinka.. jatkaisko? Vaiko lopettaisko.
No eipä mulla ole enää mitää menetettävää..  Mut taidan jättää väliin.. mä painun nyt tonne verkkokoulun ah ihanaan maailmaan ja uppudun ah niin mukaviin tehtäviin <3

 Tsau ja nauttikaa keväästä! :>
Tää viikko pitäs olla tosi lämmintä ja aurinkoista.. Paitsi tietty torstai joka on vapaapäivä -.- xD tää on nii oikeesti aina.. vappuaattona sää oli perseestä mut vappupäivä ku kaikki nukku krapulassa oli sit niin nättiä että! :D hehehe

Mut ei tässä mitään muuta nyt.. Anteeks vielä purkautuminen ja i feel so sorry jos sä luit ton kaiken! Mä oon oikeesti ihan mukava! :)) Kai...
Tän päivän ohjelmassa ois varmaankin Toijalaan tsiigailee jostai baarista kaverin kanssa lätkää :p
 Suomi-Ranska ottelu..  En oo ikinä tykänny jääkiekosta.. Mut mun kaveri Mika sai mut nyt innostuu ja ekaa matsia menossa tsekkailee ja vie hyvässä seurassa!! :> Tykkään äijämeiningistä joten ehkä toi lätkäfanitus sopii mulle! x)

Mut nyt näkemisiin! :>

<3Helena

ps. tää oli tallentunu luonnoksiin, joten julkasin tän vasta tänää ^^! sorry tulee uutta julkasuu illemmalla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti