Translate

perjantai 31. toukokuuta 2013

Työhaastattelu

Heissulivei! :)

Tässä on taas sattunut ja tapahtunut... Pääasiassa on tapahtunut sellaista, että oon innostunut jostain asiasta tosi paljon ja lähtenyt vaivalla viemään asiaa eteenpäin. Sitten onkin tullut mutkia matkaan ja kaikki mennyt uusiks. :D Se on niin perus mun elämässä! haha
Yhtenä hyvänä esimerkkinä. Miehän siitä olen täällä moneen otteeseen purkautunut, kun olen autokoulun aloittanut syyskuussa 2012. En ole maksanut edes puolia. Sain loistavan idean OTA LAINA.
Mä en oo siis pystyny maksaan edes 50e/kk autokoululle enkä tule vastaisuudessa pystymäänkään. Ajattelin, että jos otan vaikka 1000-1500 lainan ja maksan autokoulun pois. Yhtälailla joutuisin maksaan pankille kuin koululle. Menin jutteleen Nordeaan ja kaikki näytti ihan hyvältä ja oltiin laittamassa laina-asioita kuntoon. meni varmaan sellanen 30minuuttia kun kaikki asiat käytiin läpi. Sitten viimeisenä hän soittaakin puhelun ja aavistin heti pahinta, kun puhelu loppui tyyliin näin ''joo....ei voi sitten mitään''
Eli en saanut lainaa ja ainoa syy tähän oli se että määräaikainen työsuhteeni (oppisopimus) loppuu liian pian.. Eli lainan takaisinmaksu jatkuu vielä työsuhteen päättymisenkin jälkeen pitkälle vuoteen 2015. Ne ei luota, että pystyn maksaan takas.. Pitää olla todiste, että olen siihen asti työsuhteessa, kunnes laina on kokonaan maksettu takaisin. Että sellaista. Ehdin jo kovasti innostua, että vihdoinkin saan sen autokoulun riesan hoidettua pois..




Oon kanssa miettinyt toisen työn hommaamista. Kovasti oon koittanut miettiä, että minne sitä töihin pääsis. Esim kiireapulaiseksi tai iltatyönä. No viimeviikolla minä sitten innostuin lähettelemään vapaamuotoisia työhakemuksia erilaisiin firmoihin Tampereelle, koska täältä Valkeakoskelta ei löydy yhtään mitään. Mä en edes muista minne kaikkialle mä oon ees hakenut.. No ainakin kahteen puhelinmyyntiin keskittyvään firmaan.. Joo tiedän mitä ajattelet.. EI MITÄ SÄ HELENA OLET MENNYT TEKEMÄÄN. Mutta mä hain näihin firmoihin vain syystä että niissä on kiinteä palkka!
Toisessa 7e/h ja toisessa 10e/h

Mulle soitettiin sitten heti seuraavana päivänä hakemuksen jättämisestä Finalistit Oy:stä että menisin haastatteluun :) Kävinkin haastattelussa ja vaikutti tosi kivalta! Tuntipalkka on 7e + tietty proviikat :)
Eihän se päätä huimaa, mut pääasia että saisin edes muutaman satasen,että saan sen mun autokouluni suoritettua. Pienenä lisätienestinä mä tätä ajattelenkin. En minä uraani kasvata tällä mitenkään suureen loistoon! :D Epätoivosen on tehtävä päätöksiä. Vaikka kuinka kismittäisi niin rahaa on tienattava :)
Mulle soitettiin kanssa DNA liittymän myynnistä (puhelintyö kanssa) Mut ne ois tarjonnut kokopäivätyötä niin en voinut sitä sitten vastaanottaa. Se ois ollut vähemmän vihattu ammatti :D nimittäi kyllä ihmisiä kiinnostaa kilpauiluttaa liittymiänsä ja hommata uutta kapulaa käyttöön! Jos mä tästä lähen myymää Apu-lehteä.. OSTA OSTA HYVÄ TARJOUS. Saat kaupanpäälle kauppakassin jonka arvo 1e.. TARJOUS JOTA ET VOI MISSATA!.. -.- '' *tuut*tuut* kuuluu vaan ku alan mun ärsyttävällä äänellä jotai sönköttämään. xD

Aloin kirjottaan tota äsköstä pätkää muutama päivä sitten! :D Se sit jäikin kirjottamatta loppuun ja tallentu onneks luonnoksiin. Nyt sitten muokkailin vähän ja jatkan tähän uutta juttuu ^^

Sain töitä!

Joo mun pomo suositteli mulle yhtä  puhelinmyyntifirmaa joka sijaitsee täällä Valkeakoskella. Ei tarttis Treelle asti raahautua. Sovin sinne siis haastatteluajan enkä ees meinannu löytää perille :DD Mut mä tykästyin sikana ja olin innoissani. Se haastattelija oli tosi ihana! :> Maanantaina mulla alkaa koulutus.
Joo ei puhelinmyynti ole mitään unelmatyötä. Mut 1 hyvä puoli tässä on. Nää ei myy lehtiä!!!!!!!!!!!
Ja toinen hyvä juttu on kanssa se, että työajat on ihan vapaamuotoiset. Et miten mie vaan ehin oppisopimustyön jälkeen sinne.. Kyseessä on siis Kommunicare Finland Oy

Olin yhtä hymyä haastattelun jälkeen kun siinä lähtiessäni sanottii vaa, että ''sä tosiaa haluut tänne töihin??'' Mä vastaan, että no tottakai mä haluan!!! ''vastaus, no tervetuloa *kättelyä* 8----D

Viikonloppu meneekin sitten kavereiden valmistujaisjuhlissa! ^^ Huomenna lauantaina on työkaverin, Annin valmistujaiset ja sunnuntaina on toisen kaverin ^^
Mulla on tosi ihana mekko! Lisäilen tänne sitten kuvia viikonlopulta! (:

Mut nyt toistaiseksi heips! Sorry kun ei ole kauhasti kuvia laittaa tänne, mut oon ollut nyt vähä laiskana kuvailujen suhteen.. :(

                                   Viettäkää kaikki oikein ukava ja rentouttava viikonloppu!
                                                                     <3Helena


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti