Translate

tiistai 17. syyskuuta 2013

NEW HAIR

Moikka!
Mitäs mulle kuuluileekaan nykyään.
Opiskelen siis italiaa ja mulla on italian kurssit aina maanantaisin klo 16:30. En tiedä mistä innostus tuli. Kaunis kieli ja osasinkin jo valmiis muutamia sanoja :) Saksaa olis hieno kanssa oppia ja tietty Espanjaa joka onkin maailman toiseksi puhutuin kieli. Ois meinaa hyödyllinen :)

Huhhuh, mun on tehnyt mieli jo pitkään värjätä mun hiuksia. Tiedän, että punainen on mun väri, mut jotenkin vaan teki mieli vaihtelua! Oon ihaillu pitkiä hiuksia värjätty dip dye tekniikalla. Ja väreinä ehdottomasti mua on miellyttänyt pastellinsävyt esim vaaleanpunainen ja päältä hikset ois tummanruskeat. Siihen lähin tähtäämään ja ekalla värjäyskerralla tulos ei ihan miellyttänyt. Väri oli täydellinen mut epätasasesti ja ja olin laittanut liikaa ruskeeta väriä päälle joten jouduin lähteen vaalentaa uusiks tiettyjä kohtia. No olin ostanut lilan värin jolla olisin tehnyt raitoja, mutta jouduinki käyttää sen korjailuun kun pinkki väri loppuikin kesken. Joten hiukseni on nyt lilan ja pinkin välimaastossa. Voisin jossaivaiheessa ehkä lisäillä kuvia eri värjäysvaiheista :) Punaset aattelin värjää takas, mutta näillä mennää nyt toistaseks.


Mun hiukset vahingoittu ihan sikana vaalentamisesta. Mulla katkes puolet mun hiuksista joten latvat on älyttömän ohuet. Mun on vaikee saada hiuksia hyvin kihartamatta niitä :D Kuvissa sitä ei niinkää huomaa kun tappelin tukkani kanssa että saisin sen edes hetkeksi pysyyn kuvassa jotenkin siedettävän näköisenä.  Kaikkea sitäkin menee tekemään! Vaivalla kasvatetut hiukset ja ne meen pilaamaan. Ehkä taisin oppia?..^^




Ei muuta tähän hätään :) Hyvää yötä. meitsi kattoo vie ehkä jonkun leffan ja nauttii Novelle - aprikoosi jasmiini juomaa <3 Ennen kutsuin tommosia vaan tiskivedeks. Mut tää maku yllätti mut ja rakastuin :>
Ciao tutti!
(moikka kaikille)

<3Helena

4 kommenttia:

  1. Olin kuukauden italiassa vaihdossa ja oli aivan upeaa kuunnella kuukausi sitä kieltä! Suunnitelmissa olisi myös ottaa joitakin italian kursseja. Missä opiskelet sitä? Espanjaa itse jo osaan ja olisi mukava opetella myös italiaa enemmän, sillä kielet ovat niin samankaltaisia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi italia on kyllä tosi kaunis maa. Harmi kun en ole siellä koskaan käynyt. Tahtois kyllä ja on mulla kaverikin siellä ^^ mä opiskelen italiaa valkeakoski opistossa. :)!mielenkiintonen kieli <3

      Poista
  2. aa sun hiukset näyttää niin hyvältä! Oon kateellinen haha :D
    Mun on itseasiassa pitäny värjätä mutta kun en oo vielä uskaltanu. Ehkä joskus tässä vielä...

    Ja joo, Italia on tosi kivan kuulosta, vaikka itse en osaakkaan. Mutta kieliä olis hauska osata, ainoo ongelma on vaan vähän toi opiskelu, heh :D

    Mutta hyvää syksyä!
    <3Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää apua, kiitos! Mua taas niin ahdistaa nää kun väri kusee ja puolet hiuksista palanut poikki :D! Mut kiiitos hei ihan kamalasti! Aijaa minkäslaisella värillä oot aatellut värjätä?:)

      Joo Italia on tosi seksikäs kieli mun mielestä. Periaatteessa turha kieli kun ei sitä oikein puhuta muualla kuin Italiassa. Mutta onhan se hienoa osata kieliä ja kehuskella ihmisille ''puhun Italiaa, sitä tätä ja myös tota vähäsen'' ;D Kurssimaksu on noihin kieliin 60e :s Että aika tyyristä.

      Hyvää syksyä sulle kanssa! Piristit niin mun päivää kommentillas! :>

      Poista