Translate

perjantai 20. syyskuuta 2013

VIDEO pidennyksistä ja uudesta väristä

Ciao! :)
Tuossa päivittelinkin Facebookin puolella semmoisen status päivityksen, että huhhu hiuksiin uppoo rahaa. Oon tän kuukauden aikana uhrannut mun hiuksiin varmaa 200e

Joo mun oli pakko hommata pidennykset, koska mun hiukset oli kärsiny ihan sikana siitä värjäilemisestä mitä ne joutu kokemaan. Tosiaan eilen lähdin töiden jälkeen ideaparkkiin ostamaan värejä ja siitä lähin suoraan treelle ostamaan pidennykset :) Alla vähän videoo jossa unohdin mainita, että jätin pidennyksiin vaaleita raitoja piristykseks :>

Tässä vielä tiivistettynä mitä kaikkea olen hiuksiini pistänyt saadakseni tämän värin:D

2x Blonde (toinen oli markkinoiden ''vahvin'' ilmeisesti L1++ ja toinen oli silver blonde. Molemmat värit schwarzkopf:lta)

Tummanruskea väri hiuksien tyveen ja siitä vähän alaspäin. Väri Live, dark brown

Latvoihin pistin Crazy Color, pinkissimo väriä ja Violette:llä raitoja. Väri oli epätasainen ja jouduin tummanruskeita kohtia blondaamaan kun sitä tuli vähän liikaa joten korjailin lisää violette:llä ja niistä tuli pinkin ja lilan kauhistuttavan näköinen sekoitus :D Juduin kuitenkin ostaan kanssa tummanruskeen värin, kun olin jättäny kamalan raidan ottikseen, joka piti ehdottomasti saada pois :D

Kärsin jonkinaikaa puoliks poikki palaneilla hiuksilla ja epätasaisella hirvittävällä värillä, kunnes Kävin ostamassa uudet värit ja pidennykset. Pesin varmaan tunnin hiuksiani, että sain värin irtoomaan ja siihen päälle laitoin Directions: Levander & Carnation pink värejä sekaisin ja laimensin hoitoaineella. Samalla sekoituksella pistin kanssa pidennyksiin (blondit) ja vanhalla Violette-sävyllä tein vähän raitoja pidennyksiin.
Lopputulos: Almost perfect! 
Omat hiukset liian tummat, mutta oppujenlopuks ei se niin kamalalta näytä :) Joten Me likey <3

Kaikenkaikkiaan kun suurinpiirtein laskin paljon mulla on mennyt rahaa hiuksiini niin taitaapi se olla 
n. 170e 
+bussimatkat (ihan vitusti liikaa)

Että semmosta.. Oonko vähän hullu :D No tässä lopulta tämä lopputulos:


<3Helena



6 kommenttia:

  1. Onks sul ollu pipo pääs ku värjäsit tukkaas? Kui järkky :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei mulla sentään pipoa päässä ollut hiuksia värjätessä :D

      Poista
  2. hih kiitoksia!! :> No mulla se pinkissimo ei toiminu ni siks värjäsin uusiks tuolla directionin levanderilla ja carnation pinkillä. Noi crazy colorit on mun mielestä aika paskoja :/ Mut ihana sävy siitä tuli kyllä niihin kohtii mihin se ees tarttu :D

    VastaaPoista
  3. Joo se on aikalailla omasta pohjaväristä kii. Mulla oli vaalennuksen jälkeen aika tummat silti niin ei oikein toiminut. Directionin värit pysyy mun mielestä parhaiten. Sitä kaveri oikeestaan suositteli mulle ^^ mut joo pidennyksii helpompi värjää ja säilyy oma tukka xD

    VastaaPoista
  4. No näyttäis kyllä silt et olis voinu ollakki.... tai potta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaaa.. no ihan dip dye tekniikalla värjätty :D eli ei ole ollu pottaa päässä. heheh

      Poista