Translate

torstai 24. lokakuuta 2013

HALLOWEEN LÄHESTYY * Asuideoita!

Moikka! :)
Mua ärsyttää, kun mulla on tullu viimeaikoina tosi vähän kuvia tänne. Tykkään kuvailla ja muokkailla kuvia, mut jostai syystä se on jääny viimeaikoina tosi vähälle. Mulla ei ole kameraa. Ainoastaan mun puhelin, jossa kylläkin on ihan hyvä kamera. Mut se ei kuitenkaa ole sama asia. :s
Noh tää päivitys sisältää jotai netistä kopsattuja kuvia. :) Pääasiassa halloween aiheisia!

Mä olen niin innoissani. Ette voi uskookkaan kuinka innoissani olen tällä hetkellä. Nimittäin Halloweenbileet on pian! Mä oon yrittäny pyörii ympäri ämpäri eri sivuilla ettimässä hyvää asua. Aihe mulla onkin jo tiedossa. Meinaan noita :) Okei suomeks toi kuulostaa iha helvetin tylsältä ja siitä tulee mieleen vaan syylänaamainen kyömynokka. Ei... Se ei ole siis mulla tavoitteena vaan ''kaunis'' mystinen ja ennenkaikkea NUORI noita. Eikä syyliä ;D
Netistä löytyy tosi paljon kaikkea hienoa mut kaikki mihin tykästyn on joko liian seksikkäitä ja liian kylmiä näitä kelejä ajatellen. Eli mekkoja oikeestaan. Harvemmin noidilla on housuja? Miettiny oon kanssa sopiiko violetti punaisien hiuksien kanssa? Netistä löytyy kuvia punahiuksisista ''noidista'' violetilla asulla eikä se nii hassulta näytä. Mulla vaan on niin syvälle mun päähä iskostautunut noi värimaailmat. Arkielämässäki se on haitannu sikana, kun mun mielestä mikään väri ei sovi punaisien hiuksien kanssa. Esim punainen paita ei käy ja mulla on sikana punaisia paitoja mistä tykkään! Ainoat värit mitkä sopii mun mielestä on: musta, valkoinen ja harmaa.. :D
Tässä on yks mun ehdottomista suosikeista. Mut miettisin vaan onko tuo vähän liian ''seksikäs'' ?
En tykkää herättää kuitenkaan vääränlaista huomiota. Kyseinen asu löytyy punanaamiosta hintaan 38,50e
 (sisältää mekon, hatun ja kädekkäät)

En hirveesti tykkää tossa äskösessä kuvassa tosta hatusta, että se pitäs varmaa eriksee jostai hommata jos tohon asuun päädyn? Mut periaatteessa se vois olla sit mikä vaan ''gootti'' mekko. Help????
En ois ikinä uskonu, että tää on näi vaikeeta. Oon aina tykänny naamiaisista. En oo siis ikinä ollu sellasissa mut aina oon halunnu. Nyt kun on bileet missä on asuste pakko niin oon niin täpinöissäni. Tätä on odotettu ja haluun näyttää nyt coolilta ja panostaa tähän! 
Rakastan amerikkalais henkisiä halloween juttuja :> Siellä tiedetään kuinka viettää halloweenia. Harmi kun se ei ole suomessa päässyt niin suureen suosioon. Haluisin parvikkeellisen asunnon ja koristella parvikkeen kurpitsalyhdyillä yms muulla kivalla halloween jutulla ^^

Löysin googlen kuvahausta paljon kivoja kuvia joita laittelen tähän postaukseen :)

  

Miettisin semmosta kanssa, että olenko perus noita hatun kera vai ilman hattua? Vaikea päätös.
 Näissä muutamissa kuvissa ei ole ollenkaan hattua mutta muita kivoja yksityiskohtia. Minkä kuvan tyyli olis mulle kaikkein paras? 




Asukriisi ei helpota yhtään näitä kuvia katsomalla. :D
Noh toivotaan että saan jotain kehiteltyä. Aika alkaa käydä vähiin :)
Ei mulla muuta tähän hätään. Lasit tuli tänää huollosta ja oon niin happy ^^ Ilman laseja olo ei ollu helppoa. Puolisokeena töissä jne. :D
Mut moikkelismoiii!
<3Helena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti