Translate

maanantai 7. lokakuuta 2013

Synttärihumua

Terveppä terve kaikenkarvaiset ystäväni! :)

Eipä tullut eilen mentyä bileisiin, kun oli koko päivän tosi huono olo ja ehkä vähän surullinen kun tuli mieleen paljon mieltä painavia asioita. Harmittaa toisaalta jälkeenpäin, mut toisaalta teki se ihan hyvää olla ihan rauhassa ja hyvässä seurassakin vielä :)

Tänää oli kyllä ihan älyttömän stressaava päivä. Tietenkin mun tuttuun tapaani jätin siivoomisen viimetippaan. Sisko muksuineen tuli käymään ja mä lökäreissä hikipäässä oon sillai ''oho kello jo noi paljo! : o ei tänne saa vielä tulla'' :DDD hhaha. Ja kun mie oon kanssa älyttömän hidas siivoomaan. Taisin mie 12:00 alotella ja ei ollu kuudeks vielä valmista. Tai no siinä välissä piti vähä hemmotella itseään synttärin kunniaks hakemalla kiinalaista ruokaa <3 slurps.. En vaan tiedä mitään parempaa.
Oho kirjottamisessa tuli pieni tauko ja vuorokauskin ehti vaihtua :DD haha! Eipä se mittää.


Ei mulla varsinaista asiaa ollu eikä kyllä kuviakaan. Ajattelin tossa kaverin inspiroimana aloittaa kuva päivässä haasteen. Eli 360 kuvaa tulis siihen juttuun vuodessa :>  Kuvan pitää sisältää päivän kohokohdan. Se siitä tekeekin hankalan, kun vaikka tapahtus monta hyvää asiaa, sun pitää valita se yks paras ;D

Ainakin facebookin puolelle laitan aina uuden kuvan ja voisin tietty blogiinkin laittaa. Fb:stä niitä on toki kansiosta helpompi selailla :) Ja tän blogin Fb-sivuhan löytyy täältä: FACEBOOK

Sain tänää uuden sängyn. Ettisin kovasti jokapaikasta ja laitoin tori.fi:kin ilmotuksen että en itse pysty sitä hakemaan ja pitäs max. 50e kokonaisuudessaa tulla maksaa :D Lopulta tärppäs ja sain ehkä vähä liian ison sängyn mun kämppään. Meinaa 160 levee  :D Just ton mun makuuhuoneen levynen sänky.. haha Tässä muutaman päivän nukkunu sohvalla kun vanhan paskan sängyn myin pois :) Ihanaa päästä nukkuu ihan oikeaan sänkyyn <3
Mut se siitä tälläkertaa.. Moikkelismoi :)

<3Helena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti