Translate

perjantai 15. marraskuuta 2013

kömpelö minä

Hey yaa! :)

Nyt tuli taas fiilis, että vois kirjoittaa blogiin :) Oon kerrankin ajoissa hereillä! Tää on niin mukavaa kun saa löhöillä sohvalla ja siemailla teetä <3
(joka on muuten keisarin morsian nimistä ja maailman parasta <3_<3 )

15min ja sitten on pakko lähtee töihin, vaikka mukavammalta vaihtoehdolta tuntuiskin jäädä sohvalle makoilemaan ^^

 
Mulla kävi eilen pikkunen vahinko :DD Joo sain kutsun yksille fransuun joten pakkohan se oli mennä :D Pyörällä lähin sitten polkeen ja mullahan on sellaset kiilakorko kengät, suht korkeet. Noh hyppäsin pyörän selästä normaaliin tapaan ja NAKS! hirveen kuulone ääni tuli jalasta ja voi luoja sitä kipua. ,_, Pelkäsin jo, että se venähti pahastikkin kun rn pystyny oikeen varaamaan sen jalan varaan. Kipu lähti kuitenkin hellittään ja oman kullan seura sai olon muutenkin paraneen <3 :)
Nyt sitten sattuu kävellä, mutta töissä on pärjättävä. Ei ole vaihtoehtoja :D
Toivittavasti en pudottele astioita tai kaatuile tai mitään muutakaan :D Kävelen kuin ankka..Kwaaak!

Mut ei mulla tässä muuta :) Mulla menee ihan hyvin ja se voikin osittai johtuu lääkityksestä. Psykologini määräs mulle mun ihmispelkoon ja ahdistukseen lääkkeet ja vaikutuksen pitäs alkaa kahessa viikossa. 10 päivää menny ja huomaan hieman parannusta. Oon rennompi ja töissä asiakaspalvelutilanteet ei pelota enää nii paljoa kuin aikaisemmin :)
 Mutta nyt mie rupeen valmistautuu töihi!
Ciao!

<3Helena

,

2 kommenttia: