Translate

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

lost

Heips!:)

Hmm. Oon vähän hukassa. Mun ajatukset pyörii nii monen asian ympärillä ja kaikki tuntuu tosi epäselvältä. Mulla on melkein joka päivä todella huono olo ja mua itkettää. Oon nyt viikon aikana itkeny joka päivä.. Mulla on todella huono itsetunto ja luotan tosi harvaan ihmiseen. Rupesin yks päivä miettimään miksei elämä ole kuin how i met your motherissa :D ihana ystäväporukka joka ois kuin perhe. Hengailtais yhessä, tuettais toisiamme kun on vaikeeta, tehtäs hölmöjä juttuja :D se olis niin mahtavaa. How i met your mother on muuten paras sarja! Oon seurannu sitä tiiviisti koneelta ja oonkin jo kuudennessa kaudessa :p Mut tosiaan, multa puuttuu se yks ja ainoo ystävä. TOSI ystävä. Jolle voi kertoo kaiken ja johon luottaa. Ihminen jota rakastaa kuin siskoaan <3 millaistakohan se on? Sitä oon nähny vaan leffoissa mutta mun pari kaveria on lanssa keskenään todella hyviä ystäviä ja se on lun mieestä ihailtavaa! Miekin haluun kokea sen joskus. Oon kyllästynyt olemaan yksin :( mulla on vaan kavereita joiden kanssa ryypätä ja sit ihan tuttuja ja kavereita joita näkee sillontällön. Haluan tosi ystävän.. Tuntuu vaan että se on mahdotonta.Vaikka mulla on kavereita niin oon niin helvetin yksinäinen. En jaksa enää!

Noh nyt vähän positiivisiakin asioita :) Oon pitkään halunnu muuttaa omaan asuntoon. Ehkä vähä isompaan ja luutenki vaihtelu virkistää! ^^ Alkaa ahdistaan jo oman asunnon seinät etten enää viihdy siellä. Oon aina muualla. Oikeestaa äitin luona kun se on ainoo  kene  luo voi mennä. Muita ei voi paskaakaan kiinnostaa ja kaikilla on parempaa tekemistä. Muru vaan pelaa ja sen siis ymmärrän enkä oo sitä kieltämässä ^^ Musta se on kyl just söpöö :3  Tuntuu vaan välillä että se menee kaikenedelle. Mut joo eksyin taas aiheesta :D sori..

Tosiaan löysin asunnon n. 200m pääsä nykysestä:D sinne oon muuttamassa tuossa helmikuun lopussa tai viimeistää maaliskuun alussa. 2h ja keittiö, 38 neliöö.:) Tosipaljon säilytystilaa! Nykyses kämpäs ei ole yhtää säilystilaa! Ja se potuttaa. Räyh.

Sain tosiaa hommattua vivienille kaverin :)Ne tuli heti keskenään toimeen ^^
Toisen gebsun nimeksi tuli sitten Elaine :) Ihania suloisia apinoita! Ihana seurailla niiden touhuja! :3 Oon teiettämässä toisella poikasia jossain vaiheessa ja isä ehdokaskinon jo tiedossa :) Eli odotettavissa gerbiilivauvoja kesällä!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti