Translate

tiistai 12. helmikuuta 2013

nuhainen mörkö

Moikka!

Näin alkuun pahoittelut siitä että videon teko on myöhästyny näin paljon! :< Oon ollut tässä nyt kipeänä. Lupaan laittaa videota heti kun parannun :) En kuitenkaan halua näyttää videolla zombielta tai kuullostaa mieheltä ;D

Voi apua olis tosi paljon asioita joita haluaisin tänävuonna toteuttaa..

1. Käydä keikoilla ja festareilla
2. Käydä Lontoossa!
3. Ostaa järkkärin
4. Hoitaa jo syyskuussa 2012 alotettu autokoulu loppuun
5. Ehkä loppuvuodesta jopa Au-pairiksi Lontooseen? ;) Riippuu mitä pidän siitä kun siellä oon käyny.
6. Lähteä laivalle

Mutta kaikki tämä ja moni muu asia tarvitsee..........RAHAA !


Pikkasenko nyt potuttaa.. Mie itseasiassa olen nyt etsimässä itselleni iltatyötä. Kävin kyselemässä Filmtownissa ja Elokuvateatterilla.. Kuulin kaverilta, että ne kuulemma palkkaa nuoria.. Ja mulla vamaa on ihan hyvät mahiksetkin päästä koska voisin tehdä keikkaluontosta työtä enkä tarvitse täysiä päiviä (tulee halvemmaks työnantajalle) voisin tehdä illalla vaan ihan muutaman tunnin jne.. No Filmtownissa ei ollu pomo paikalla mutta kuulemma on tavoiteltavissa sunnuntaina.. Pitää silloin käydä uudestaan :) Elokuvateatterista ohjattiin ottamaan yhteyttä sähköpostitse! :D Saas nähä mitä käy.. Vielä ois grillit jne jotka varmasti ottais.. Mulla on vaan yks ongelma.. Ei hygieniapassia! Mutta kassaa tietty pystyn hoitaan jne ja onkin paljon kokemusta kuun oon oppisopimuksella kiireisessä lounaskahviossa. Tulee päivittäi oltuu asiakkaiden kanssa tekemisissä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti