Translate

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Im not sure what i want for life, or am i?

Moikka! Joo mie tosiaan sain ''typerähkön''?? päähänpistoksen! Joo tilasin hiustenpidennykset! :DD oumaigaad.. Mie vannoin joskus kun lopetin klipsien käytön, että en enää sellasia päähäni laita! No miten tässä nyt sitten taas kävikään?? :D Tilasin joltain tyypiltä huuto.netistä punaiset REMY clip-on pidennykset. 23,90e + postikulut 4e
Tunnistautunut käyttäjä ja saanut paljon positiivista palautetta, mutta myös negaa.. Joten vähä jännittynein mielin odotan mitä tapahtuu! Ei onneks oo kalliit.. Noi pidennykset on tosiaan 50cm pitkät ja kirkkaan punaiset ;DD
Oon tässä vaa kelaillu,että niitä tosiaa on värjäilty jollai koska eihän kellään ole niin punasia hiuksia luonnostaan! Niin eiks se punanen lähe kuluu? Pitääks niitä värjätä tai jotai??!?!?! Oon pihalla..
 Help me! :D haha

 Mut joo ei mulla muuta kummempia :) Kuulin vaan just siltä mun kaverilta joka asustelee siellä Lontoossa, että se muuttaakin takas Italiaan. :oo Harmittaa kun oisin lontoon halunnu nähä ja en siellä yksin osaa olla!!! APUA :D Siihen se vaa sano että no eihän se ole kuin 2h lentokoneella hänelle ;DD hiii! En tie mut lontoon haluisin nähdä! PISTE.. Ja sinne lähenkin. Vaikka sitten yksin. Mutku jotai päätän mä kans sen hoidan loppuun! Tää on se mun itsepäinen luonne! :D
Oon aivan satavarma,että haluan asua joskus ulkomailla. Ihan oikeasti.. Haluan vain pois.. Ei tunnu hyvältä missään. Koti ei tunnu kodilta. Missään kaupungissa ei ole hyvä olla.. Onko se vaan sen takia kun mulla ei ole ketään kenen kanssa viettää aikaa? Oon yksinäinen. Tykkään kyllä olla yksin, mutta toisaalta kaipaan myös seuraa ja välittäviä ihmisiä ympärillä. Haluan olla pidetty, rakastettu.

Tässä tähän loppuun tällaisia fiilistelykuvia! Kaikki kertoo jotenkin mun elämästä.. <3














<3Helena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti