Translate

tiistai 19. maaliskuuta 2013

höpinöitä ja Post you blog voittajat

 Tähän alkuun kirjoittelen vähän kuulumisia :)

Tänään on ollut suoraansanottuna mun epäonnen päivä! Oikeastaan kaikki alkoi jo eilen, kun silmälaseistani katkesi toinen sanka. Onneks se tapahtu illalla ja pystyin leffaa katsomaan vinoilla silmälaseilla jotka just ja just pysy yhden sangan varassa xD haha.. 
Noh tänään menin sitten optikolle ennen töitä ja luulin, että kyse on vaan jostain ruuvista! Noh kuulemma menny kokonaa poikki joku kannatin :D Et sellasta. Se joutu laittaan jonkun kamalan näkösen varasangan siihen! Onneks mun hiukset peittää sen niin sitä ei huomaa! :D Optikko ei saanut edes maahantuojaa kiinne -.-! Ei osannu sanoo kauan menee, että hän saa sen tilattua tai ylipäätään koska mä sen saan!!! Joo.o ja tosiaan kun kotiin pääsin niin ihmettelin minkä takia netti ei toimi.. Johdot kaikki ok, mut modeemi ei mee päälle.. Miettisin ja miettisin mikä siinä voi olla kunnes mun mieleen tuli.. Ei.. haha ei mun kissat vois pissata siihen :D Vai voisko? ....................................... kyllä se perkele vaan haisee aika mukavasti pissalle :) Että sellasta tänää! Mites teidän päivänne? Toivottavasti vähän paremmin kuin mulla!



Oon kanssa ehkä vähän liian kiltti. Kun kaverit haluaa uskoutua mulle ja purkaa asioitaan niin tottakai mie kuuntelen. Oon kuitenkin tosi herkkä ja rikki sisältä oman menneisyyteni takia. Kaikki se paine mitä tulee muilta ihmisiltä mun omien lisäks on vaan niin liikaa.  Aina sanon että mulle voi purkaa murheitaan ja ihan oikeesti mä haluan auttaa! Todellakin haluan että toinen osapuoli voi hyvin ja sitä auttaa kun se saa purkautua mulle.. Välillä se vaan tekisi niin hyvää, että mä saisin välillä purkaa omia juttujani enkä vaan patoa kaikkea sisääni. Mutta ei.. Mä oon sellainen ihminen, että mun on vaikea puhua kellekkään mun asioista. Joitain asioita oon kertonu ja oon huomannut, että se tosissaan auttaa.. Mut silti. Mä en pysty kertoon kaikkea. Eikä mulla ole tällä hetkellä ketään kelle kertoa.. EI KETÄÄN.. Oon menettänyt parhaan ystävän. Mulla on vaan kavereita.. Puoli tuttuja joita näkee sillontällön.. tai joo on mulla kavereita paljonkin.. Mutta aina vaan viikonloppuisin.
Mä kaipaan tosi ystävää.. Jotain jonka kanssa jakaa ilot ja surut. Mulla on vaan tunne, että haluan jonnekkin.. Pois valkeakoskelta, pois suomesta. Haluan vaan elää ja jättää murheet taakseni.

  




 


 

 

 

 

Mä tuossa viikko sitten tein postauksen, että teillä on viikko aikaa linkata blogejanne mulle ja 19.3 mie julkaisen mun 3 lempparia ja pari erikoismaininnalla! :) Tässä ne nyt ois perusteluineen!

Born for this  

Tykkäilen tosi paljon tästä blogista monestakin syystä. Rakastan kuvia ja tässä blogissa niitä riittää!:> Kirjoittajalla näyttää olevan kaikki niin hyvin elämässään, että sitä on jotenkin tosi ilo lukea! ^^ Ja kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. Tosi siisti ulkoasu ja hyvälaatuset kuvat.. Ei voi muuta sanoa kuin vau! tykkäilen ;)

Just take a pic

Oon itsekkin kiinnostunut todella paljon valokuvailusta ja toiveena onkin saada järkkäri. Siihen on vielä matkaa, kun on paljon muita unelmia toteutettavana eikä mulla oo kaikkeen rahaa.. Tykkään tosi paljon tämän bloggaajan kuvista. Tosi taitavaa pakko myäntää! Ilo selata ja jäin kieltämättä ihan koukkuun ja selailin blogia tosi kauan :)

Mannan 

Samat perustelut menee tänne. Tosi kiva blogi ja hyviä kuvia.. Oon valokuvafriikki.. I Know!! :D mutta tosi ilo selata tätäkin blogia.. Tosia ihanan freesi ja selkee ulkoasu :)

 

Erikoismaininnat menee:

Smile and diamonds

Miisa on todella ihana tyttönen jonka postauksia on kiva lueskella! :) Ja tottakai pitää hehkuttaa, että on Miisa muutenkin mun kaveri ja joillekkin varmaa jo tullu selväks mun postauksista kenen kanssa tulee hengailtua ja kuvailtua ;D Tosi kivoja ja aitoja postauksia ja kuvia päivän tapahtumista jne.. Hienoa koota päivänsä kuviin ;) <3

Life

Tosi hienoja mietteitä ja kirjoittaja tosissaan miettii tarkkaan mitä blogiinsa kirjoittaa. Kaikella on jokin sanoma ja sille suuret pisteet multa! :)

Pehmeäpiikkinen kaktus

Tykkään tosi paljon kirjoittajan tyylistä. Tosi ihana ja persoonallinen ihminen. Vasta alottanut kirjoittelun joten paha mennä blogia sen enempää arvosteleen :) Siitä erikoismaininta!

Stop for a minute

Tosi kivan selkee blogi myös hänellä. Kiva lueskella ja selailla :)

Pihlaja DeAurora

Tosi ihana blogi ja kiva lueskella päivän tapahtumista ja nähdä päivän asu kuvia!:) Tosi kauniita ja yksityiskohtaisia kuvia ja aivan mahtava tyyli kanssa! Me likey ;D

Tuli vähän enemmän kuin pari erikoismainintaa! :D Kiitos paljon kaikille osallistuneille! :) Tähän loppuun listaan vielä loput bloginsa linkanneista. Aivan mahtavia blogeja kanssa heillä! Olisin todellakin voinut heidänkin blogeista kirjoittaa vaikka mitä hyvää, mutta sit ois mennyt idea tästä koko jutusta! :D Eli kiiiiiitos tuhannesti, liityin kaikkien lukijaksi. Jatkakaa samaan malliin <3 :)

 

Unnalexandria

Always strive for originality

Making mistakes is a lot better than not doing anything

Just be happy

You can do anything, but not everything

Being happy

Ajatustakkuja

<3 Helena

7 kommenttia:

  1. aww<3 kiitos maininnasta!!!
    Kamalaa et oot menettäny parhaan ystävän :( ääääää ihan hirveetä. voi ei, voimia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Menetin siis hänet kun välit meni poikki, että ei onneks vakavampaa ole sattunut :)
      <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. hih eipä mittää!! :) Tottakai piti mainita, kun niin mainio ihminen oot! :>

      Poista
  3. haha kiitos, mutta blogini nimi on kyllä ajatustakkuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apuuaa! sorry! Tullut kirjoitus/ajatusvirhe.. hahaha korjaan sen hetimmiten!

      Poista
  4. Nyt vasta eksyin tänne selailemaan ja huomasin, että olinkin päässyt postaukseesi, kiitoksia paljon! :)

    VastaaPoista