Translate

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Kuvailua äiteen kanssa

haha! Kyllä, luit otsikon aivan oikein! :D Yritin houkutella kaverii ottaa musta uusia kuvia, mutta eihän hänelle sitten sopinutkaan! :D Päätin sitten pirauttaa äiteelle, joka olikin just sopivasti tossa Lidlissä (joka on iha vieressä) Oon ennenki turvautunut äitiin, kun on kuvia tarvinnu :D Ei se vaan oikeen tunnu osaavan valita sitä oikeaa kuvakulmaa ja rajaa kuvat hassusti xD Noo tässä potauksessa muutamia kuvia sitte ja näkee paremmin nyt ton mun tänhetkien tukan värin ja pidennykset ;D





Katsoin tossa muuten kaksi kauhuleffaa. Smiley ja Sinister :D
Smiley oli yllättävän hyvä ja siinä oli näyttelijöinä paljon youtubereita! Esim yks mitä oon seuraillu, Shane Dawson :) Näytteli hiljaista suloista ''nörtti'' poikaa.. :>>
Ihan kiva leffa, ei nyt niin kamala ollenkaan kun kuvat ja traileri antaa ymmärtää.. Mut iha katseltava leffa eikä kertaakaa tullu fiilistä, että ei kiitos! :D

No sinister.. Hmm.. Aika lame! :DD Ei jotenki, äh.. Ei jaksanu pelätä oikeestaa yhtää.. Aika perus settii, että on tullu kauheempiakin nähtyä! :D Kaikissa kauhuleffoissa tapahtuu jotai ku muutetaa uuteen taloon.. Perhe kuolee tai jotai vastaavaa.. Sinister jatkaa sitä listaa :D
 Mut ihan katsottavia leffoja  molemmat.. 

Eli siinä sitte leffa arvosteluja kanssa! :D
Tähän loppuun aaaaevan ihana biisin johon oon nyt koukussa..

 

Mut ei tässä muuta! Moikkelismoi vaan kaikille <3 Lähettäkää toki videoehdotusta! ;) Ennen en videoo laita ennen kun joku kertoo mulle minkälaisen lisään! :D hehe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti