Translate

torstai 25. heinäkuuta 2013

Infoa Miss Futsal kilpailusta! :)

Heips! Niinkuin aikaisemmassa postauksessa kerroinkin, olen ehdokkaana Miss Futsaliksi 2013.

Lauantaina 27.7.2013 on tuo kyseinen kilpailu. Kilpailu alkaa Toijalan monitoimihallilla klo 13:00 ennen alkavaa jalkapallo peliä. Ottelun jälkeen tapahtuma jatkuu ravintola Kruunassa ja Klaavassa, jossa meidät missit esitellään kertaallen.

 

Mua saa tulla kannustamaan! :) Mua jännittää ihan sikana! Mulla on sellanen puristava ja ahdistava tunne rinnassa, tuntuu kun välillä ei sais henkeä :D Mitä puen päälleni?? PANIIKKI!

Ja kun kävin Fc Gepardin Facebook sivuilla katsomassa muita kilpailijoita niin en voi muuta sanoa kuin huhhuh, mulla ei ole mitään mahiksia. Siellä on mukana malli ja yhdellä tytöllä näyttäis olevan suuri kannustajalauma kun tykkäyksiäkin kuvissa 20. (muilla alle 5) Voittajalle tosiaan on luvassa maineen ja kunnian lisäksi 500e. Käykääpä Fc Gepardin sivulla tykkäilee kuvasta ja muutenki tykkäilee sivusta jos haluutte seurata sitä menoo ja malleista ehkä uutta infoa? :) Tietty tänne päivitän kaiken mahdollisen kyllä.. 

Fc Gebardi  <----- tuosta linkkiä :>

 

Muuten mulle kuuluu ihan hyvää. Töitä on pitänyt paiskia. Harmi vaan kun kohta oon yli viikon ollut kauheessa yskässä niin en ole puhelintyöhön päässyt ollenkaan :< Rahaa sitä tarttis mut vähän paha saada jos ei pääse sitä tienaamaan! DAMN..  

Meinas tulla pieni paniikki kun tilasin lauantaita varten vaatteet liian myöhään! Piti tilata viikonloppuna, mutta lopulta sain tilauksen laitettua tiistaina! Olin nii hermona,että ehtiikö paketti saapua.. Mutta ehtihän se ^^! Yks taakka pois sydämeltä. Tilasin hirveen läjän vaatteita ja niistä sit valitsemaan paras vaihtoehto :D


Äitin kissa Topi ^^! <3


2 kommenttia:

  1. MOI HELENA! ^^
    Se jolla on jtn 20 niitä tykkäyksiä, niin sillä oon niin paljon tuttuja niissä porukoissa, kun sen isi pyörii niissä piireissä aika paljon ja on yks Geparrdin ykkösfaneja, käy kattoo melki joka pelin. :D Sen takia sillä vaan on tykkäyksiä niin paljon, ei siks että se ois ennakkovoittaja ;D
    T: Sisäpiiritietomaksotti RIPA! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe vähä sellasta kuillutkin! mut toivon muillekki onnee ja menestystä. annoinkohan itsestäni kauheen itsekkään kuvan! oivoi

      Poista