Translate

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Minäkö missi?

Heippa vaan taas kaikki :)

Kävi tossa aika mielenkiintoinen juttu! :) Tosiaan kaveri kehotti mua osallistumaan sellaiseen kilpailuun kuin Miss Futsal. http://www.missfutsal.net/#register

Linkistä tosiaan löytyy asiasta lisätietoa!:D Hain joo mukaan tuohon puoliksi kokeilumielellä ja päättelin, että ei mua sinne edes valita. Ja kun en meinannyt löytää hyvää kuvaa missä mulla olis lasit. Ja kun halusin, että on lasit, koska ne päässä siellä joudun edustamaan. Muuten silmä karkailee sinne sun tänne xD (karsastus)

Sainpas tuossa sitten maanantai aamuna viestin, että mut on valittu!!! Olin, että ''whaaaaat!?!??''
Kaveri tosiaa sano, että kaikki hakijat otetaan sinne mukaan :D hehe
Oon jotenkin ihan pihalla.. Apua. Kuulemma kysytään jotain perus missi kysymyksiä ja meidät ''missit'' esitellää siellä muutaman kerran. Voittajalle on luvassa 500e palkinto O.o

Tuskin tuun mitää voittaa, mutta kokemushan tuokin on! :)


Ei tässä nyt muuta, kun aattelin tosta Miss Futsal kilpailusta kertoa! :) Nyt tästä painun nukkumaan, että jaksaa töissä!

<3Helena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti