Translate

lauantai 6. heinäkuuta 2013

Minustako Vloggaaja?

Moikka kaikenkarvaiset ystäväni!

Oon tässä miettinyt, jos rupeis tekemään enemmän Vlogeja :) Mulla tosiaan on youtube channel ja se löytyy milläs muullakaan kuin HelenaTheDreamer nimellä.. Siellä nyt ei ole paljoa mitään. Jotain niitä mun ekoja paskoja video postauksia missä vaan selitän ihan randomisti jotain :D Mut oikeesti vois ruveta tekeen kunnon videoita ^^ näkeen niihin katsos vaivaa.. Oon kanssa ollut aina todella kiinnostunut videoiden muokkaamisesta.. Oon tehnyt ''musiikkivideon'' Fireal - God biisille joka myös löytyy youtubesta. Olen lisännyt sen vanhalla tunnuksella. Linkkailen sen tähän alle :)


Se on siis mun ensinmäinen tuon tyylinen video, joten laatu (y) Jouduin leikkaa sikana hyvii kohtii pois kun biisi loppui kesken! hehe

Mut tosiaan jotai omasta materiaalista olis kiva ruveta työstään. Mut ideat ois ihan jees! Ja linkkailkaa mulle ihmeessä videoita ja youtubereita jonka videoista haluat minun ottavan mallia :)

Olisko My Day video mitään tähän alkuun? Tai asuntoni esittely.. No okei mun asunnossa ei ole mitää näytettävää :D Niin keskeneräinen sisustus ja kaikki vielä ^^ Mut toisaalta.. This is the hell where i live.. :D

Harmittaa, kun omasta koneesta on webbi vähän rikki. Laatu kusee ihan sikana, kun on läppärin kantta tullu paiskittua :D Nyt kun sain äidin koneen käsiini, niin tottakai sillä piti ruveta leikkimään.. :> Pahoittelen näköäni... täällä mie landeilen enkä jaksa laittaa hiuksiani yhtään mitenkään xD








Tralala, ei mulla nyt muuta! Tuntuu, että pää hajoaa kohta. Täällä Urjalassa oon äitin kanssa lapsenlikkana. Voi että noista lapsista lähtee ääntä O_O 

<3Helena

2 kommenttia:

  1. haha, et tiedäkkää kun oon ajatellu pääni sisällä että kumpa susta tulis ihan vaan vlogittaja x) se on niin paljon elävämpää kun kerrot kuulumisesi niin että sut myös näkee ja kuulee samaan aikaan. onhan se kirjoitusten lukeminenkin mukavaa, mutta itse saan enemmän irti kun kuulee ja näkee samaan aikaan! :) älä ota kenestäkään mallia, sulla on jo näissäkin videoissa hyvä ote ja susta tulis mun mielestä hyvä vlogauttelija! :P tee sellainen " my day " hommeli, eli about koko päivän tärkeimmät asiat ihan heräämisestä siihen kun meet nukkumaan :) itse seuraan yhtä vlogauttelijaa ja se on tehny pari sellasia " päivä petrin parissa " videota,
    tässä sulle linkki yhteen niin voit ottaa vaikka vähän asioita ylös mitä itekkin tuut kertomaan videolla!

    http://www.youtube.com/watch?v=iALD8DIO240

    PS. tuo sama tyyppi on välillä tehnyt sellaisia "vlogiputkia" eli siis kuukauden ajan joka päivä laittanut videon. VINK VINK ;D

    pss. VAADIN susta vlogauttajan!! :)

    psss. paljon tekstiä kirjotin : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja perhana, en uskois että oisit ite kasannu ton musavideon ellet niin olis sanonu!! :3

      Poista