Translate

lauantai 28. syyskuuta 2013

Muutokset vuosien varrella, Paljon kuvia!

Ajattelin tehdä yhden toivepostauksen. Elikkäs tämä postaus pitää sisällään vanhoja kuvia musta. Elikkäs ''aikajana'' kuinka oon näiden vuosien aikana muuttunut ja varsinkin kuinka mun hiusväri on muuttunut xD

Ihan ensinmäiseksi aloitetaan kuvista jotka on otettu kun oon olut 3-5 vuotias :)
























Ja seuraavaks sitten ihan ensinmäinen kuva minkä olen nettiin itsestäni laittanut! :D

Toi oli vielä sitä aikaa, kun mulla ei ollut todellakaan tyylitajua. Olin koulukiusattu.
Osittain se johtu siitä, kun olin pienluokalla. Kaikki pienluokkalaiset on automaattisesti vammasia?!? Mulle syy olla pienluokalla oli kiusaamisen aiheuttama itsetunnon romahtaminen enkä enää uskaltanut mennä kouluun. Pienluoalla sain keskittyä rauhassa ilman ylimääräistä hälinää tai kiusaajia. Kaikki tietty paheni aina välitunnilla :( Kuvan muokkasin ihan älyttömän epäselväks joten siitä ei selviä totuutta miltä olen sillon näyttänyt :D Kuva on otettu 5 vuotta sitten. Yllätys yllätys en halunnut pitää laseja kuvassa :D





Sitten seuraavaks suurinpiirtein järjestyksessä jotain kuvia vanhimmasta uusimpaan :)





























Mulla oli selkeesti jonkinsortin emovaihe :D Voin kyl sanoo, että mun hiukset oli siis niin kovat että niillä olis voinut käyttää hiomapaperina xDD Meikkiä oli kanssa ihan liikaa. Ensinnäkin liian tummaa ja liian paljon :D Noina aikoina mulla oli kanssa paha akne. Mä kuvittelin jotenkin parantavani itsetunto ongelmiani muuttumalla emoksi. Odotin hyväksyntää. No sitä ei herunu ja ruvettiin haukkumaan wannabe emoksi jne. :D Pakko myöntää, että kaduttaa miks oon näyttänyt tolta joskus.











Kyllä.. Olin kova Sturm Und Drang fani. Itse tuon paidankin tuunannut :D Mitään en oo varmaa ikinä fanittanu niin paljon kuin sturmiksia. Pulpetin kansi oli sisältä ihan täys niiden kuvia. Hienoa nykyää kuunnella niitten uutta tuotantoa. Muuttunu ne on kovasti mutta parempaan suuntaan. Tykkäilen kovasti ^^







Sain itsetuntoani vähän kohennettua ja mulle tuli todella paljon parempi olo pitkillä hiuksilla. Klipsipidennykset siis hommasin :) Mut edellee ihan hirvee röllipeikko xD





 
Sain kohennettuu itseluottamusta, sain ekan poikaystävän ja asiat alkoi pikkuhiljaa menemään raiteilleen :)
























Tadaa! Hiukset kasvoi joten pärjäsin loistavasti ilman pidennyksiä ^^

























































 
Päädyin punaisiin hiuksiin ja rupesin päivittämään blogiani säännöllisesti :) ! Joissain kuvissa on pidennykset ja joissain ei. Sen voi varmaan itse päätellä :D

























        





















Lopulta halusin jotain vaihtelua hiusväriini ja tästä tuli lopputulos! THIS IS ME NOW :)  (Sorry WebCam laatu)

Ja tietty lisää kuvia näistä uusista hiuksista on aikasemmissa postauksissa :)
 Tuli aika pajon kuvia nyt tähän mut oli vaikee ruveta karsimaan :D Kai mie jotenkin oon muuttunut tän viiden vuoden aikana?

Mut se siitä tälläkertaa.. 
PAITSI.. 

MISSION!
Kun 50 lukijaa on tullut täyteen, lupaan sen kunniaks jonkun erikoispostauksen! :>
<3Helena 

2 kommenttia:

  1. Oot muuttun vaiks kuij palj ^^ koulukiusaaminen on peest :o jaja ihanat hiukset ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe ^^ Nojoo niinhän se kyllä on :( Saanu siitä kärsii koko ikänsä.
      Kiitos paljon! :>

      Poista