Translate

tiistai 1. lokakuuta 2013

Once redhead, always redhead

Moiks! :)

Niinkun moni on varmaan huomannu, mut hiusväri on nyt hiljattain vaihtunut todella useaan otteesee. Olen aina rakastanut punasia hiuksia ja moni on kertonut niiden sopivan mulle parhaiten. Mulla oli toooooodella kauan punaiset hiukset ja tarvitsin vähän vaihtelua. Löysin todella ihanan kuvan googlesta jossa hiukset oltiin värjätty dip dye tekniikalla lilalla/pinkillä ja mustalla. Tuli hirveä himo sellasiin hiuksiin ja paljoa miettimättä lähdin samantien ideaparkin kautta treelle. Matkalla mukaan tarttu värit ja pidennykset :)
No ei se mulla onnistunutkaan ne niin täydellisesti kuin olisin halunnut ja ei se sopinut läheskään niin hyvin mulle kuin punaiset hiukset. Miettisin ja miettisin pääni puhki ja mun oli vaan vaikee kuvitella olevani joku muu kuin punapää. Joten asialle oli pakko tehdä jotain, so here I am! Redhead again ^^!
Kuva taas vääristää värin (yllätys) mutta tällä hetkellä mulla on tosi kirkkaan punainen väri. Ehkä punaisempi kuin alunperin piti, mut ihana se on! :) Vähän ehkä tummemman/pinkimmän punainen väri, kuin kerran aikasemmin kun mulla oli shokkivärillä värjätyt hiukset. Sillonhan mie ostin pidennykset jotka oli valmiiks punaset. Yllättävää sain oman tukan tismallee saman väriseks. Se oli kuitenki liian punainen ja päädyin käyttää kaupan värejä ja niihin sekotettuna vähän shokkiväriä.

Värjäsin nyt kanssa nää mun pidennykset :) Niihin toi väri tuntuu tarttuvan 10 kertaa paremmin kuin omaan tukkaan. Onneks ostin monta väriä :) 
Vaikee olla ilman pidennyksiä, kun omat hiukset niin hirmuisen lyhyet. Nyt mulla sattuu olemaan pidennykset päässä enkä niitä viitti ryveta repimään pois, joten kuvaa voisin omasta tukasta laittaa joku muu pvä :)

VÄRJÄYSVAIHEET

1. Ensin vaalensin mustan (tai oikeastaan tummanruskean) osuuden, että saisin punaisen värin tarttumaan siihen. Käytin ekaa kertaa sellaista vaalennusta kuin:
L'ORÉAL PARIS Révital Préférence 
Extreme Platinum.

Tosi hyvin vaalensi, Kyllähän se kellertäväks jäi, mutta niinhän se eka blondaus aina tekee.
 (vaikka ei sillä väliä ollut kun punanen väri päälle tulee)


2. Latvoja en ruvennut vaalentamaan, kun ne on muutenkin niin hirvittävässä kunnossa. Aattelin, että kyllä punainen väri vaalean violetin päälle tarttuu. 
Ostin sellaisen värin kun: 
L'ORÉAL PARIS sublime mousse
660 Cherry bikini

Hiukset oli vielä vähän märät
 (väri pitää laittaa kuiviin hiuksiin) Joten odotellessa värjäsin pinkiks värjätyt pidennykset tuolla punaisella. Väri tarttui oikein loistavasti niihin ja oli todella kauniin ja kiiltävän punainen. Kun hiukset oli vähän kuivunu laitoin punasen värin kanssa omaan päähäni. No blondattu osa oli kauniin punainen, mutta latvat jäi sinertämään. :/ Onneks olin ostanut toisen värin ja koitin uusiks latvoihin. No eihän se kunnolla tarttunu. Suunnitelmissa oli muutenkin pistää shokkiväri kirkastamaan sävyä, joten sitä sit laitoin kunnolla ja se sitten tarttu :D
Shokkiväri oli: 
La fiché Drirections
Pillarbox red

Että semmosta tälläkertaa :) Nyt sen sitten ymmärsin, että kerran punapää, aina punapää. Näin se on :) 
 Mutta niiin kuulumisia. Ei kai mitää ihmeempiä. Koulu vähän stressaa. Onneks oon saanut pitää vapaita töistä niin se ei oo sitten stressannu siinä lisänä :) Huomenna koulua ja sit torstaina pitkästäaikaa töihin. 

 Mun päähän on mahtunut tän viikon sisään hirveesti erialisia ajatuksia. Vähän on ehkä ollut masennuksen tynkää, mut sekin johtuu varmasti pimentyneistä päivistä. Menneisyys on tullut tosi paljon pintaan ja muutkin vastoinkäymiset. Niitä yritän tässä työstää jotenkin.

Tän viikon sunnuntaina täytän 19 vuotta. En ajatellut pahemmin niitä mitenkään juhlistaa. Lauantaina on hyvän ystävän synttäribileet ja juhlin omiani siinä salaa sivussa. Viimeistää kun klo lyö 00:00 repäsen ja meen laulaan karaokea toijalan pikkubaariin xD haha Ei.. eieiie toi ei ollut sit lupaus! Mut katotaa :)

Ei mulla nyt muuta tässä. Hyvää viikon alkua kaikille. Toivottavasti teillä on hyvä viikko :)

Seuratkaa mua Instagramissa! Löytyypi nimellä helenathedreamer

Facebookista samalla nimellä, mutta välilyöntien kera. Tässä vielä linkit:

http://instagram.com/helenathedreamer#
http://www.facebook.com/helenathedreamer?ref=hl

<3Helena


2 kommenttia:

  1. Mitä nyt oon näitä sun kuvia nähny täällä sun blogissa, niin täytyy kyllä sanoa että tuo punanen on niin sun väri! Aivan älyttömän hyvin sopii, harvoille oikeasti käy punainen :)

    VastaaPoista
  2. Tässä oon miettiny itekin joa että pitäiskö se punainen värjätä takasin :D Tosin on paljon helpompaa olla värjäämättä. :)

    VastaaPoista