Translate

keskiviikko 11. joulukuuta 2013

CANON EOS 600D

Hello taas! :) Tässä postauksessa olis nyt sitten kuvia jotka on otettu uudella kameralla. Itsestäni ei ole nyt ton parempaa kuvaa, joten pahoittelen. :D 

Kuvailin vähän mun kissoja ja myös äidin kissoja piti kuvailla ^^





















Mä en tajua kun sain miljoona hyvää kuvaa Veetistä ja ne kaikki näytti tältä:
MIKS TÄÄ HEITTÄÄ TON LAADUN TOLLASEKS! Koneella Veeti on ihan pikimusta eikä mikää harmaa öakflsagkfa<.lgjakrgjkgjarigjaroi blogger raiskas PARHAIMMAT KUVAT.

Mun menee hermot tää ei ole eka kerta kun kaikki veetin kuvat menee tollaseks. Sit en ole niitä tänne voinut laittaa :( Ne on niin ihania kun katselee koneelta. :( Noh jos haluutte nähä parempilaatusena kuvia niin käykäähän mun facebook sivulla http://facebook.com/helenathedreamer

Mie en ole nyt ottanut niitä mulle määrättyjä masennuslääkkeitä kolmeen päivään kun ne loppui. Pitäis käydä hakeen lisää kun niistä ei saa pitää taukoo. Parissa päivässä jo kuulemma vaikutus lakkaa, mut en mie kyllä ole mitään huomannut.

Oon jotenkin kauheen iloinen nykyää. Jaksaa vaan hymyilyttää ja huomaan ettei se ole lääkkeiden aiheuttamaa.. Mulle tapahtuu vaan niin paljon hyviä asioita <3 Mun elämään on tullut ihan hirveen tärkeitä ihmisiä. Välillä tuntuu etten mie ansaitse tälläistä onnea ^^ <3
Iloiseks on kanssa tehnyt tietty uudet pelit ja vehkeet mitä on tullu hommattua. Viimeisimpänä tuo kamera. Uutta tatuointia mulle on tulossa 2.1.2014 <3
Okei noi mun ihme hankinnat ei tee hyvää kun velkaannun muutenkin niin herkästi. Kuukausimaksuja on ihan sikana.

Mut kaikkein päälinmäisimpänä mut tekee iloiseks kun pääsen yhden tärkeimmän ihmisen kanssa viettämään joulua lappiin! <3 Se on ollut vähän mietinnässä tässä mut se näyttäs nyt onnistuvan. Hope so, koska sitä odotan innolla^^ En ole ikinä ollut lapissa. Siellä on se oma joulun tunnelma. Porot ja kaikki, ah <3

 

Mut juu videota ei tullut vaikka lupasin! Mie opettelen vasta tuon kameran käyttöö joten eiköhän sitä viimeistää huomenna ois tulossa! :>

ciao!


<3Helena

1 kommentti:

  1. On niiiin kiva kuulla että oot ilonen ja onnellinen! :3 Pidä kiva joulu! :)
    Ja ihania kuvia kanssa, noi kissat :3

    VastaaPoista