Translate

tiistai 10. joulukuuta 2013

Mitä se posti toikaan?

Tää on onnenpäivä! Tänää mun uus kamera sitten saapui <3 sinne se jäi vielä lataamaan akkua kun mie lähdin töihin :) Iski pieni paniikki kun se laturi jäi semmotteen soittimen päälle lataamaan ja sattumoisin se soitin on päällä ja sillä on tapana ylikuumentua!! :D Mulla ei oo kotivakuutusta eikä palohälytintä. Kröhömömöm..

Mut juu uus kamera on tosiaan Canon EOS 600D. Onko kellään kokemuksia kyseisestä kamerasta? :)


Mulla on ollu aikaisemmin vaan perus pokkareita kuten casio, olympus, canon jne. :) hienoo saada tällänen kunnon kamera! Varsinkin nyt kun on ollu ilman kameraa moooonta kuukautta. 

Mut juu hyvälaatusia kuvia ja videoita on tulossa joten niitä sit ootellessa! Illalla laitan tänne uuden postauksen kuvineen ja videoineen. :)

<3Helena 



2 kommenttia:

  1. Mulla on tollanen kamera :D on tosi hyvä ja tykkään! :) Ja sillä saa tarkkoja kuvia, ainaki mun mielestä ku entinen kamera oli sellanen normi digikamera.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hyvii kuvii saa.. Hämärässä ei niinkään onnistu mut tykkään tästä kyllä :)

      Poista