Translate

tiistai 4. maaliskuuta 2014

KOIRAKUUMETTA!

Heissuliveii!! :)

Ai että olen onnellinen tällä hetkellä! Vaikka olen hyvin yksinäinen ajoittain, mutta uusi asunto ja uudet suunnitelmat on pitänyt mun mielen virkeenä :)

Muutin uuteen asuntoon viime perjantaina. Kissa raukat oli ihan ihmeissään mihkä joutui. Nyt ollaan kaikki kotiuduttu ja minä viihdyn täällä <3 Mieliala on paljon korkeampi. Vanha asunto sai mut vaan masentumaan enkä löydä sille mitään syytä. Mulla oli vaan paha olla siellä. Voi että sitä tunnetta kun oli muutto tehty ja sain vihdoin sanoa.. Tää on mun koti! Ihanaa :3

Mulla on kanssa iloisia uutisia! Perhe kasvaa uudella karvaisella tuhisevalla ja isosilmäisellä jäsenellä. Osaatko jo arvata mikä se mahtaa olla?... Se sanoo Wuf, tai noh ei välttämättä nää kyseiset elukat ei oikein osaa haukkua ja ne kuulostaakin niin säälittäviltä että niitä ei voi kuin rakastaa <3
Kyseessä on meinaan mopsi! :) Aivan ihana pieni tyttömopsin pentu tulee piristämään arkea ja tuomaan vähän tyttöenergiaa :p Väritykseltään tyttö on vaalea tummin merkein :)
Onko mulla vähän koirakuume?! En muusta puhukkaan kun mopsista ja siitä kuinka puen sen vaaleenpunaiseen! Hirvee hinku saada vaaleanpunainen huppari pikkuselle ^^ Aww
Olen selaillut jo eri sivuilta vaatteita mutta eniten mua mietityttää koko! :( Mopsin pennulle ilmeisesti pienempi koko kuin aikuiselle mopsille. Onko niillä suurikin kokoero? Mopsin rakenne on vaan niin paksu ja lyhyt että sille on vaikea löytää sopivia vaatteita. Ne on joko liian pitkiä tai liian kapeita istuvuudeltaan. Osaako joku auttaa mua koon valitsemisessa? :)

hei kattokaa nyt näitä mopsin pallopäitä!!! Ettekö ookki mun kanssa samaa mieltä ettei ole mitään yhtä suloista! :)))


Naureskelinkin sitä kuinka samankaltaisen koiran otan kun mitä itse olen. :DD
Piereskelen, tuhisen ja kuorsaan.

Mutta se siitä mopseilusta! :) 

<3Helena

1 kommentti:

  1. Koirat on kyllä ihania, jotenki tosi symppiksiä

    Mulla olis sulle haaste, jos haluat tehdä (:
    http://laurazzs.blogspot.fi/2014/03/haaste.html

    VastaaPoista