Translate

keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Elämässä puhaltaa uudet tuulet

Hei vaan taas rakkaat lukijat! =)


Olen hyvin pahoillani, kun olen tällain vaan kadonnut pitkäksi aikaa. Viime postauksesta taitaakin olla ainakin kaksi kuukautta.

Joo tässä on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista ja en oikein tiedä mistä aloittaa. Noh niin kun aikaisemmassa postauksessani kerroin, että mopsi vaavia olen hommaamassa niin nyt on vaavi ollut kotosalla semmosen kuukauden verran <3 Rekisteri nimihän vaaville on
Bozo Gang's Tulisuudelma. Kutsumanimeä oli todella vaikea keksiä mutta sitten kaverin ehdotus Tessa tuntui kaikkein luontevimmalta joten pienestä tuhisiasta tuli Tessa! Kultu oli kotiin tullessaan 8 viikkoa vanha. Voi jumalauta meinasin saada sydärin, kuinka pieni hän on! Pikkunen mahtui suorastaan istumaan kämmenellä. En ole ikinä nähnyt mitään niin pientä. Nyt vaavi on jo kasvanut pienen koiran mittoihin mutta edelleen todella pieni. Ihmiset ihastelee kovasti aina kun ollaan ulkona :D Kaikki pysähtyy tai vähintään kääntää päätä, jatkaa matkaa ja kääntyy kurkkaamaan vielä kerran! Tessa on sellainen hurmuri ja katseiden kääntäjä. Eräs nainen pysähtyikin ja hymyili meille, sitten hän jatkoi matkaa mutta tulikin takas ja sanoi ''oon nähnyt teidät ennenkin ja ei voi muuta sanoa kun että on todella lumoava koira. Pakko oikein jäädä tuijottamaan'' Ja hän ei siis ole ensinmäinen joka sanoo noin :D Ikinä ei ole mikään elukka saanut niin paljon huomioo osakseen kun Tessukka saa. Ja en yhtään ihmettele! Hän on täydellinen. Oltiin tänään kuvailemassa ulkona kun oli niin nätti sääkin! :)



Tessa sai ensinmäisen rokotuksensa viime perjantaina. Kuukauden päästä tehoste ja raivotautirokotus :) Tyttö on kyllä aikamoinen sähläri! Kokoajan pitäis olla menossa ja puremassa ja syömässä kaikkea ja kaikkia! Tessa on kyllä maailman suloisin tapaus. Ei voi muuta sanoa. RAKASTAN! Äitin pieni rutturulla! :3 Nukkuessa hän pitää tajuttoman suloista tuhinaa. Välillä vaan herään yöllä siihen kun Tessa kuorsaa kun keski-ikäinen mies! hahaha

Sitten lisää uusia asioita! 

Elikkäs mulla on maailman ihanin poikaystävä! Entinen juttu ei vaan toiminut ja pian sen jälkeen tutustuin tähän ihanaan ihmiseen<3 Alku meidän jutussa ei todellakaan ollut helppoa. Sattui ja tapahtui asioita mutta olemme nyt tässä ja oon onnelinen! Välillä tuntuu epätodelliselta, että olen oikeasti löytänyt hänen kaltaisen ihmisen. Kiltti ja huomaavainen. Kaikkea mitä poikaystävästä voi vaan toivoa. Mitään en muuttaisi hänessä.
Ainoa ongelma meillä on kielimuuri. Hän on kotoisin Venäjältä joten englannin voimin kommunikoidaan. Hän muutti suomeen opiskelemaan, koska halusi uusia kokemuksia ja hänelle aukeni tämä hieno mahdollisuus päästä tutustumaan uuteen kulttuuriin ja ihmisiin. Moni varmaan kauhistuu että apua venäläinen poikaystävä. Sen verran voin sanoa noille kauhistelijoille että Venäjällä on paljon viattomia ihmisiä joilla ei ole mitään tekemistä sen saatanan hullun Putinin kanssa. Olen tutustunut poikaystäväni kautta muihinkin täällä opiskeleviin venäläisiin ja en voi muuta sanoa kuin että he ovat tajuttoman upeita ihmisiä! Hienoimpia ihmisiä ketä olen koskaan tavannut! :) Tunnen kuuluvani joukkoon vaikka välillä kielimuuri tuleekin vastaan. Missään suomalaisessa porukassa en ole kuitenkaan niin viihtynyt kuin viihdyn heidän kanssaan. Olen maailman onnekkain tyttö :)
Poikaystävä lähti Viroon töihin kahdeksi kuukaudeksi. :( Kova on ikävä vaikka hän ei ole ollut siellä vielä kauaa. Tarkoitus olis mennä käymään Virossa kesän aikana ja kun hänen työt loppuu me lähdetään Venäjälle! :) Siellä on kuulemma niin paljon asioita joita hän haluaa minulle näyttää. Tuntuu että hän on enemmän innoissaan kuin minä vaikka en minäkään millään malttaisi odottaa reissua! :)


Olis taas kiva kuulla minkälaisia postauksia haluatte jatkossa? :) Haasteita saa lähettää ja muita ideoita.

Vielä tuohon loppuun muutamia kuvia! :) Hauskaa kesän alkua kaikille! <3Helena



















 


2 kommenttia: