Translate

sunnuntai 25. toukokuuta 2014

minusta tulee isona..

Heippatirallaa!.........taas 

Joo mulle tuli joku palava hinku taas kirjoitella blogiini vaikka mulla oikeestaan ei ole edes mitään uutta kerrottavaa :D Ei ole hyviä nää tiheät päivitys välitkään kun ei ole paljoa lukijoita ja monelta jää näkemättä asioita ja sit ollaan ihan pihalla että missä mennään!

Nyt vaikka voisin kirjoittaa asioista mitä haluan tulevaisuudelta! :)

Työ:
Mulla on aina ollut tosi erikoisia haave ammatteja. Ihan ensinmäinen oli eläinlääkäri joka ei siis ole mitenkään erikoinen eläinrakkaalle lapselle :D Sitten kasvaessani vanhemmaksi, tajusin ettei minusta olisi lopettamaan suloisia eläimiä vaikka se olisikin niille helpotus. Olen todella herkkä ja itken helposti. Elokuvat, sarjat, musiikki. Ei vaadita paljoa, kun kyyneleet valuu poskella :) Paljon on netissäkin juttuja ja videoita kuinka eläimet joutuu kärsimään ja kuinka niitä satutetaan. Joillain ihmisillä ei vaan ole sydäntä!! Miten kukaan voi oikeasti satuttaa viatonta eläintä? Itse en pystyisi tappamaan edes hiirtä tai pesästä pudonnutta linnunpoikasta jolla ei ole mitään mahdollisuuksia enää selvitä elämästä vaikka se olisikin palvelus niille, mutta ei en vaan pystyisi siihen. Pienenähän minä yritin pelastaa linnunpoikasia ja syötin niitä madoilla. Rakensin niille pesän ämpäriin ja heräsin aikasin aamulla hoitamaan ja ruokkimaan. Aina ne kuitenkin mehetyi ja se otti todella koville :( Keräilin kanssa sammakonkutua ja kasvatin sammakoita <3
Kissoilta otin aina hiiriä ja vein turvaan. Jopa paljain käsin! Harvinaista ettei hiiret ole koskaan purru mua.


Mutta tosiaan nykyisiin haave ammatteihin! Baarimikko ja ensihoitaja (ambulanssi) Toi ensihoitajan ammatti mua kiinnostaa tällä hetkellä kaikkein eniten! Työajat on mitä on ja ei se ole helppoa muutenkaan, joten en tiedä pystyisinkö minä siihen. Mutta eihän sitä tiedä ennen kuin kokeilee :) Haluan auttaa ihmisiä ja olla ensinmäisenä paikalla jos jotakin tapahtuu. Pelastaa ihmishenkiä :)
Anniskelupassi ja ensihoitajan koulutus tulee kuitenkin hommattua! Ensin mun pitää vaan olla hetki ja tehdä töitä valmistumiseni jälkeen. (valmistun merkonomiksi oppisopimuksella 30.9.2014)

Haluaisin kanssa olla muusikko, taitelija tai jokin muu luovan alan ammattilainen. Elokuvaohjaajan ammatti on kiehtonut myös minua aina :) Ylä-asteella videokurssi oli lempparia!


Harrastus:

Haluaisin ruveta kasvattamaan kissarotuja :) Itämaiset suurikorvaiset rodut on kiehtonut mua aina. Niiden olemus ja luonne on jotain aivan parhautta! Myös Persialaisen kissan lyhytkarvainen muunnos Exotic on todella ihana rotu ja niiiiin suloinen. Eli voikin olla niin, että tulen joskus kasvattamaan toista tai jopa molempia rotuja :)

Exotic

Siamilainen/itämainen








Olen kanssa aina halunnut auttaa eläimiä. Haluan pelastaa kodittomia raasuja koiratarhoilta. Sivuja joita olen selaillut on mm. pelastetaankoirat.com ja espanjankoirat.com
Haluan auttaa näitä ihania otuksia ja antaa heille uuden mahdollisuuden parempaan elämään. Kaikki tämä on kuitenkin mahdollista vasta kun saan isomman asunnon tai oikeastaan talon. Oma aidattu piha ja tilaa temmeltää :) se on sitten joskus tulevaisuudessa! En vaan millään malttaisi odottaa.

Myös gerbiiliharrastus ollut mielessäni pitkään ja se pitikin aloittaa. Mulla oli kaksi gerbiiliä ja oli kolme tulossa lisää. Tilan puute kuitenkin ajoi minut luopumaan gebsuista ja se on harmittanut minua jälkeenpäin suuresti.

Haluan ruveta harrastamaan Agilityä Tessan kanssa!:) Myös näyttelyissä voitaisiin käydä. Olisi hienoa löytää joku muukin mopsin omistaja jonka kanssa voitaisiin yhdessä ruveta harrastamaan erilaisia juttuja :)














<3Helena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti