Translate

tiistai 3. kesäkuuta 2014

Voiko tälläistä ihmistä olla olemassa?

Heippa! :)

Voi ei.. Mä taidan olla maailman onnellisin tyttö koko maailmassa... Musta tuntuu että rupean kohta itkemään. Oon yhtä hymyä koko ajan ja hymyileminen alkaa jo sattumaan naamaa ja ärsyttämään ihmisiä :D Mutta en voi sille mitään.

Syy mun onnellisuuteen?

Poikaystävä.. Siis se mies on ihan uskomaton. Mä oon alusta asti miettinyt voiko hän olla oikeasti olemassa. Olen usein miettinytkin ''are you real?!?!'' <3

Nyt tänään tapahtui kaiken huippu. Poikaystävä tuli tosiaan viime keskiviikkona virosta suomeen ja majaili muutaman päivän mun luona kunnes sunnuntaina lähti venäjälle. Kun Dima oli vielä täällä hän käski minun mennä hakemaan yhdestä laatikosta eräs juttu. No mitä sinne oli piilotettukkaan? SUKLAATA! Ja pieni kirje jossa hän käski hymyillä. :)
Nyt tänään kävin vaatehuoneesta hakemassa lakanaa, kun huomasin että sinne oltiin kätketty LISÄÄ suklaata! Ja kirje suloisella tekstillä :3 eikä se loppunut siihen koska niitä löyty lisää piilotettuna mun kaapeista :3 Kamalasta vaateläjästä mun vaatekaapista ja nyt mua nolottaa että se on nähnyt sen kaaoksen xD Ja toinen siivouskomerosta <3

Voiko tuollaista ihmistä olla edes olemassa..

<3 Helena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti