Translate

maanantai 8. syyskuuta 2014

Oudot tavat

Moikka! Mulla on jäänyt tänne kirjoittaminen tosi vähälle. Venäjältä paluun jälkeen en ole muistanut/jaksanut/ehtinyt kirjoittamaan reissusta. Mä lupaan tehdä siitäkin postauksen tänne, mutta nyt kauppareissun yhteydessä sain inspiraation tähän postaukseen! Inspiraatio on ollut nyt todella hukassa joten tämä on ihme! Piti äkkiä tulla kotiin koneen ääreen ja alkaa kirjoittaa. :)

Eli kyse on siis oudoista tavoista. En tiedä onko nämä nyt niin outoja tai harrastaako joku muukin näitä. Mutta tässä nyt omat ''oudot'' tapani :)

1. Kun ostan kylmää juotavaa kaupasta sen on ehdottomasti oltava todella kylmää ja tästä syystä otan AINA sen taaimmaisen. Olen kuullut että toi on aika yleistä mutta oikeastaan kaikessa mitä kaupasta löytyy. Itse otan karkkipussin mikä näyttää isoimmalta jne, mutta juomissa sen on oltava aina se taaimmainen pullo.

2. Suklaan pitää olla jääkaapissa hetken ennen kuin voin syödä sitä. Kyllä! Jos on kamala suklaan himo en voi vaan syödä sitä suoraan ostettuani sen kaupasta vaan mun pitää laittaa se pakastimeen jotta saan sen äkkiä kylmäksi.

- Hauska fakta:
Joskus tulee jopa kaupassa mentyä ensinmäisenä suklaahyllylle ja ottaa suklaa ja laittaa se johonkin kylmään esim juomien taakse piiloon. Sitten kun olen muut ostokseni tehnyt palaan hakemaan suklaan ja se on tarpeeksi kylmää syötäväksi heti!

4. Joillain kanavilla on mahdollista poistaa tekstitykset ohjelmista, joten hyödynnän sen aina kuin mahdollista! Vihaan tekstityksiä. Ymmärrän englantia tarpeeksi hyvin ja teksit vaan sekoittaa pääni.

5. Laitan aina monta herätystä aamuksi, että varmasti herään. Joo mulle ei riitä yksi hälytys mitä torkutan aamulla vaan mulla pitää olla 10-15min välein uusi hälytys. Viimeinen hälytys johon mun on pakko herätä laitan yleensä eri soittoäänen joka on niin voimakas ja ärsyttävä että siihen on viimeistään pakko herätä.

Nyt ei tullut enää lisää mieleen vaikka kaikki pyöri mun päässäni kotimatkalla. Damn!
Meinaan tuossa ei ollut läheskään kaikki mun oudot tavat :D

Mitä outoja tapoja teillä on? :) Oliko yhtään samoja kun nuo omani vai jotain muita?
Kertokaa! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti