Translate

sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Ojan pohjalta takaisin kuivalle maalle

Heippa!

Mun edellinen päivitys oli aika masentava. Mun oli pakko purkaa mun jatuksia johonkin ja se auttoikin minua todella paljon. Sain myös ihania ja kannustavia kommentteja blogini lukijoilta, kiitos niistä! <3
Kommentit saivat minut miettimään elämääni tarkemmin ja tajusin, että ojassa rypeminen saa loppua ja minun palattava takaisin kuivalle maalle. Ajattelin aloittaa kokonaan puhtaalta pöydältä.
Ensinmäiset radikaalit muutokset on

A) Bloginimeni vahtui! Kyllä. Se oli Dreamerin aika lähteä. Tästä lähtien tulen päivittämään blogia säännöllisemmin ja kirjoittamaan mukavempaa tekstiä. Tietty en voi täysin luvata surullisten mietteiden poisjäämistä kokonaan, mutta niin kuin sanoin tuossa aikaisemmin saa loppua se ojassa rypeminen ja aika keskittyä positiivisiin juttuihin. Blogi tosiaan löytyy edelleen vanhalla osoitteella :)

B) Olen taas punapää! Okei se ei tule mitenkään uutisena tai yllätyksenä, koska minähän en ole blogia pitkään aikaan päivitellyt. Luovuin loppukesästä punaisista hiuksista silloisen poikaystäväni takia. Ensin en meinannut siihen ryhtyä ja tokaisinkin aina, että ''minun hiukset! Teen niille just mitä haluan'' - tuohan silloista poikaystävää ei miellyttänyt ja eronkin jälkeen huomautti että se oli itsekkäästi sanottu. Siis mitä? :D

Nyt on punainen back in the game! So suck it motherfucker!

Kun katsoin itseäni peilistä aikaisemmin, kysyin itseltäni - ''kuka sä oot?''
Nyt kun katson peiliin nään minut itseni :) Siellähän sinä olet! I've been looking for you.

Mutta nyt tosiaan olisi palautteen paikka! Eli rakkaat seuraajani :) Onko mielessänne jotain kysyttävä tai palautetta? Minkälaisia postauksia haluatte nähdä tulevaisuudessa ja minkälainen blogi menestyy nykyään? Linkkailkaa minulle hyviä blogeja mitä tykkäätte seurailla. Kaipaan itsekkin lukemista ja vinkkejä :) En siis ole kenenkään blogia kopioimassa vaan nappaan sieltä sun täältä pieniä vinkkejä menestyvään ja mielenkiintoiseen blogiin. Kiitos ajastasi. Hyvää joulun odotusta. <3

-Helena

1 kommentti:

  1. Oon miettinyt, kun sulla tossa lukeekin että "persoonallinen punapää", niin haluaisin kyllä kuulla, miten olet persoonallinen. Hyvä blogin nimi! Jos saa ehdottaa niin kyllä kysymyspostaus olisi oikein kiva. Vaikka sitten sellanen ihan pikkuinenkin, että oppisi tuntemaan. Sellaisia ainakin ite tykkäisin lukea :):))

    VastaaPoista