Translate

perjantai 20. helmikuuta 2015

Pinkki tukka

Moikka!

Kun mennään lähemmäksi kohti kevättä, mulle tulee aina ihmeellinen hiustenvärjäys buumi!
Mulla on myös tänävuonna ensinmäistä kertaa elämässäni tullut pakkomielle värikkäisiin väreihin erityisesti vaatteissa! O_O Whaat? Kyllä, minä tykkään väreistä.

Olen aina tykännyt joko mustista tai punaisista hiuksista. Kaikkein räväkin repäisy oli paloauton värinen tukka. Se sopii mulle kaikista väreistä mitä mulla on ollut kaikkein parhaiten. Nyt kuitenkin mulla on fiilis, että haluan kokeilla jotain uutta, mutta mitä?

Kelasin että mulle ei todellakaan sovi kylmät sävyt, osittain varmaan mun ruskeiden silmien takia. Ruskeasilmäsille sopii usein punaiset ja lämpimät sävyt parhaiten :)
Mutta mikä on lämmin sävy jos kyseessä ei ole punainen?

PINKKI!

Oikeastaan tarkennettuna vaaleanpunainen on se mun uusi päähänpistos. Värjäysprosessi on jo aloitettu hieman räikeemmällä pinkillä.

Halusin aloittaa värjäysprosessin samantein ja aloin huuteleen facebookin kirppari palstalla oisko kellää väriä ylimääräisenä. Tahtoo nyt!!
No yks tyttö kertoi omistavansa n. 3 vuotta sitten avatun purkin, jossa melkein kaikki väri tallella. Miettisin onkohan tuo väri välttämättä kuitenkaan niin hyvää? Ostin sen kuitenkin ja parin vaalennuksen jälkeen pistin värin päähän laimennettuani sitä hoitoaineella, koska olis tullu muuten liian pinkki :) Noh se väri laimenikin liikaa ja mun oranssi väri paistoi alta!!
Voi herra varjele sitä väriä. Oranssi, pinkki, vaaleenpunainen (y) Sateenkaari!


liven pinkki                                Directions flamingo pink--->

Tiedän ettei vaaleat pastellisävyt tartu oranssiin hiukseen. Täytyy olla melkein platinanvaaleat ennen kuin onnistuu (y) Tyhmästä ja kärsimättömästä päästä kärsii koko kroppa tai pistäiskö sanoa hiukset :D

Noh en kestänyt tuota väriä kauaa vaan marssin S-markettiin ja ostin LIVE:n pinkin shokkivärin ja pistin sen päähäni. Okei pakko myöntää, että olen kuullut tuosta väristä aika paljon negaa, mutta pakko sanoo että mulla ainakin toi väri toimi hyvin! Tuli oikein kivan kirkuvan pinkki tukka, toki oranssi paistaa vieläkin hieman läpi.Musta tuntuu, että tämä on kuitenkin liian pinkki mun makuun vaan haluan just enemmän sellaiset pastellin sävyset vaaleanpunaiset hiukset. :3

Värjäysprosessi alkaa tänään, ja mua jo nyt hieman pelottaa mitä tästä tulee. En halua menettää hiuksiani. vaivalla kasvatettu vuosia. Jo tuolla aikasemmalla vaalennuskerralla hiuksista tuli hamppua.
Tämmöinen tuli kampaajalta haettua ja ei maksanut kuin 9,90€ :)
En usko että saan sitä vielä tänään aikaiseksi, koska pitää saaada eka oma tukka vaalenemaan tarpeeksi ja se vie aikaa ellen halua tappaa hiuksiani!
 
Mutta hei kiitos taas kun jaksoit lukea! :)
Oikein hyvää viikonloppua kaikille.
<3Helena



1 kommentti:

  1. Todella hyvä kirjoitus! :) Hyvinhän se loppujen lopuksi meni. Erityisesti jäi mieleen tuo kun sanoit että kuullut negatiivista juttua tuotteesta. Itse olen aina ollut sitä mieltä että, mene oman sydämmesi mukaan, ja erotumassasta. :) Kun suurin osa, negatiivisista palautteista voi johtua että käyttäjä tehnyt itse väärin ja koittaa sitä tuotetta syyttää vaikka vika oli jossain muussa. Ja sitten toi punainen sopii sulle kyllä todella hyvin kun nenä päähän ja varmasti myös pinkki. :) Sateenkaaressa ei ole mitään vikaa mun mielestä. :) Its a Rainbow hair! WOAH! Ja tähän viellä lisäykseksi kiitos että vastasit minulle facebookki viestiin, se on kiva kuulla että asia lämmittää sydäntäsi, ekaa kerta kun joku vastaa takaisin, olen todella iloinen siitä että vastasit ja oikeasti kiitos! Se merkitsee paljon minulle. :) I wont forget this kindness.

    VastaaPoista