Translate

perjantai 20. joulukuuta 2013

jouluksi pohjoiseen!

Noniin! Nyt tässä sit vähän enemmän juttua, kun töihin lähtiessä oli kamala kiire, mutta hirvee pakollinen tarve kirjoittaa blogiin koska viimekerrasta on ihan liikaa aikaa!

Juu tosiaan lappiin oon lähössä viettään joulua murun kanssa hänen kotikulmilleen :3 Ollaan tapailtu jo jonkun aikaa. Viihdyn hänen seurassa niin paljon ^^ Ihanaa päästä lappiin ja vielä parhaassa seurassa ;D!
Tosiaan outoo olla niin kaukana kotoa ja vielä jouluna. Joulut on tullu aina vietettyä perheen kanssa. Eka joulu ilman perhettä ja se on hieman pelottavaa, mutta omalla tavallaan todella jännittävää ja kivaa ^^ On se jännä kuinka voi olla niin montaa mieltä asiasta.

Oon ihan innoissani nyt kun mulla on järkkäri niin saan otettua lapissa hyviä kuvia!! :3 Päivittelen niitä sitten tänne heti kun voin. Ehkä tulee kanssa jotai videookin :>!
Aaah kelatkaa nyt! Siellä on poroja!... POROJA. Ja lunta.. urgh, tää etelän mustuus ja vesisade riitti mulle..

Oon hengaillu nyt parin tytön kanssa tiiviisti ja niistä on tullut mulle tosi hyviä ystäviä <3 :)
Tänään onkin toisen synttärit joten sinne suuntaan heti kun hiukset kuivuu. Tosiaan värjäsin juuren koska 10cm juurikasvu. hyi..
Huomenna sit shokkiväriä päähän :)

Huomenna on vielä töitä ja sitten viikon loma!!!!!!!!!!! Sitä tarvittiinkin :3 Menee hermot meinaa töissä. Eikä johdu että työ olisi jotenkin perseestä vaan se ilmapiiri siellä. Haluaisin kyllä vaihtaa työpaikkaa ihan kokemuksenkin kannalta. (olen siis oppisoimuksella kahviossa ja valmistun merkonomiksi) vielä vuos opiskeluja/työtä jäljellä :)

Mutta joo mie tästä lähen valmistautumaan synttärihumuun. Kamalasti alkoholii ei voi ottaa kun tosiaan huomenna töitä :) Mutta muuten vaan hengaan hyvään seuraan.

<3Helena

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti