Translate

perjantai 3. tammikuuta 2014

Joulu lapissa!

Moikka:)

Mua on viimeaikoina kritisoitu aika voimakkaasti. Mun tyylistä kirjoittaa ja siitä kuinka lapsellinen olen ja ikäistäni nuoremman oloinen jne. Entäs sitten? Olen mitä olen. Koittakaa hyväksyä, että olen sitten ilmeisesti hieman lapsenmielisempi 19-vuotias. En olekkaan aikuinen, en ole sitä missään vaiheessa sanonutkaan. Mun mielestä on hyvä asia pitää hauskaa eikä olla liian tosikko ja vaan siksi kun on täysi-ikäinen! :DD Mitä ihmettä oikeesti. Eikö jokainen saa olla mitä haluaa. Ja joo siis kaikenlainen palaute toki on tervetullutta, mut tuntuu vaan oudolta kun tuota mun ''lapsellisuuteen'' liittyvää palautetta tulee taukoomatta :D Jos yksinkertaisesti olen liian lapsellinen luettavaksenne/seurataksenne niin olkaa hyvä ja poistukaa blogistani :) Mutta joo en mie vihainen ole, enemmänkin mua vaan naurattaa tää asia :D Noh minkäs teet. Kirjoitan tätä blogia omaksi ilokseni ja teen sellaisen blogin kuin itse tykkään. Tietty välillä kysyn mielipiteitä lukijoilta mitä he haluisi lukea jne, mutta tyylini kirjoittaa ja tehdä videoita pysyy edelleen samana. En minä lähde muuttumaan ihmisenä jos joku sitä pyytää. En ole vajonnut ihan niin alas :D



No mutta niihin kuulumisiin! :) Olin tosiaan joulun lapissa yhden ihanan ihmisen kanssa hänen kotiseuduillaan. Olimme hänen isän luona ja siellä oli myös hänen 2 veljeä :) Eli niiden kanssa tosiaan tuli joulu vietettyä ja oli mahtavaa nähdä lappi! ^^

Eli olimme siis Kittilässä. Kittilä on tooodella pieni paikka :D Kauppaan ei oikein viitti lähtee kuin autolla. Tosi ihanaa oli se, kun siellä oli lunta! <3 ^^ Sitä ei täällä etelässä tosiaan ole näkynyt, mutta heti jyväskylstä ylöspäin rupes muuttuun vaan lumisemmaks ja lumisemmaks!
Mentiin tosiaan autolla lappiin ja mua jännitti sikana se pitkä matka. Tykkään matkustaa, mutta en ole ikinä lähtenyt noin kauaksi. No matka oli aika puuduttava. Väsähdin vähän ennen rovaniemeä ja nukuin melkein koko loppumatkan Kittilään. Lähdettiin ajaan Valkeakoskelta 19 maissa ja oltiin perillä joskus 5 aamulla.

Lapissa käytiin ajeleen moottorikelkalla! Muru ajoi ja minä olin kyydissä ^^ Apuuua välillä tuntu, että oikeasti lennän kelkan kyydistä :D Se oli hurjaa mutta hauskaa! Olin hymy korvissa kokoajan. hehe, harmi kun ei oikein ehtinyt tekeen sitä uusiks ja lähtöpäivänä olin jo ihan poikki.

Siellä oli muuten 2 koiraa! :) Alma ja Räpsy! <3 Aivan tajuttoman ihania koiria. Se kerjääminen ei ollut vaan mukavaa :D Ruokaa yrittää syödä ja koira kattoo nii söpösti, että rupee itkettään.









Pääsin kanssa kattomaan poroja! :3





 Käytiin kanssa useasti levillä! :) Tosi kaunis paikka <3















Valitettavasti meidän matka takaisin etelään ei mennyt ihan odotusten mukaan. Törmättiin meinaan poroon :( Poro raukalta katkes ainaki jalka ja pääkin varmaan sekasin kun tod. näkösesti sen löi sivupeiliin koska se oli täysin paskana. Poro juoksi metsään ja meidän piti soittaa 112 että joku tulee päästään pikkusen kärsimyksistään. Toivottavasti se löytyi pian eikä se joutunu kauaa kärsimään. Mie olin loppumatkan jotenkin ihan lukossa. :( En oikein voinu käsittää mitä just tapahtui. Se tuntui niin epätodelliselta. Ja meinashan sitä vastaantuleva autokin ajaa päite kun lähtee rekkaa ohittaan ja just ehti omalle kaistalleen, mutta taas meinas jäädä rekan alle.... huoh jotkut ne ei yksinkertaisesti vaan ajattele liikenteessä -.- 
Niin joo ja kettukin meinas juosta auton alle! Eli sellanen paluumatka meillä :D 

Mut se siitä lapista höpöttelystä. Mites teidän joulu meni? :) 

<3Helena


4 kommenttia:

  1. tuli mieleen tosta et sua on kritisoitu sun iän takia jne.. ite oon 23 ja todellaki aika lapsenmielinen :D se on vaan osa mun luonnetta,eipä sille pahemmin voi mtn :D muahan luullaan 16-vuotiaaks mut mä otan sen lähinnä kohteliaisuutena et oon viel näköjää babyface XD ja jos multa kysytään ni ihan asia tekstiäki kirjotat joten jatka vaa samaa mallii ! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo me kaikki ollaan omia itsejämme! Tai siis pitäisi olla. Ne jotka uskaltaa olla oma itsensä eikä esitä mitään on niitä kaikkein vahvimpia ja parhaimpia tyyppejä :) osasimpa selittää hienosti. Tosiaan puhelimella tätä kirjoitan niin ei jostai syystä oo nii helppoo tää lauseiden muodostus kuin koneella. Mut joo ymmärsit varmaan pointtini. :D ihana saada kommenttia ja vielä positiivistakin ^^ kiitos, piristit mun päivää. Oot ihana :)

      Poista
  2. Älä anna itseäsi "vanhempien" kommenttien häiritä. Sitä näkee paljon että kun porukka on 18 niin ollaan sitte niin aikuisia....ei olla! Jokin pakollinen tarve yrittää asettaa itsensä jalustalle ja mollata toisia, yritetään saada muut näyttämään huonomalta että itse voisi loistaa. Tälläinen ihminen ei kuitenkaan tajua kuinka lapsellista tuollainen käytös on. Todennäköisesti osa ei edes tiedä mitä lapsellinen käytös on. Aikuisuus ei tule iän myötä vaan kokemusksien ja oppimisen kautta. Itse olen 27 vuotias enkö koe olevani aikuinen vielä, virheitä tulee tehtyä ja niistä tulee opittua. Kokemusten myötä viisastuu, olipa ne sitten hyviä tai huonoja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta!:) Kiitos sulle kommentistas! Ihana lukea tälläsiä täältä välillä.

      Poista